Chanyeol gözlerini gürültüyle açtı, gözlerini ovuşturup yatağından kalktı ve kapıya doğru ilerledi, kapıyı açtı. Adamlarından biri panikle ona doğru yaklaştı.
"Efendim, Byun Baekhyun halka saldırıyormuş."
Chanyeol kaşlarını çattı daha sonra "Beni Byun Baekhyuna götürün!" diye seslendi.
***
Chanyeol adamlarıyla meydana geldiğinde atından inip kalabalığın arasına daldı dalmasına ama küçük bir vampir çocuğu korumak için kazıklanmayı göze alan bir Byun Baekhyun görmek görmeyi beklediği son şey bile değildi Chanyeolun.
"Durun... Durun dedim!"
Kalabalık, Baekhyuna sokulan uzun tahta kazıkları Baekhyunun bedeninden çıkarttılar.
"Dağılın. Dağılın dedim! Duymuyor musunuz?"
Kalabalık söylenerek dağılmaya başladığında Chanyeol Baekhyuna yaklaştı. "İyi misin?" diye sordu. Baekhyun hafifçe kafa salladıktan sonra dönüp çocuğa baktı, yanağını okşadı. "İyi misin evlat?" diye sordu, çocuk "İyiyim hyung ama sen..." dedi çocuk ağlamaklı gözlerle. Baekhyun önce çocuğu kucağına aldı sonra ayağa kalktı. "Ben iyiyim, merak etme" dedi çocuğa ve devam etti. "Hadi evimize dönelim" dedi.
"Baekhyun."
Chanyeol ona seslendiğinde Baekhyun şarap kızılı gözlerini Chanyeola çevirdi, bu Chanyeolun titremesine yetmişti ama korkudan değildi.
"Gerçekten iyi misin?"
Baekhyun dalga geçer gibi sırıttı, "Kim olduğumu unuttun mu? Normal bir vampir değilim ben" dedi ve arkasını döndü, pelerini ve tişörtü delik deşikti ama sırtındaki yaralar kapanmıştı bile.
"Çocuk eğer vampir değil insan olsaydı, aynı şeyi yapar mıydın?" diye sorsu Chanyeol birden. Merak etmişti.
"Çocuk çocuktur, Prens Park. Vampir yada insan olması önemli değil. Sırf insan oldukları için ebeveynlerinin cezasını onlara kesemeyiz ki benim halkımdan kimse çocuklara saldırmamıştır, farkettin mi bilmiyorum. Düşmanımız kurt adamların yavrusu bile olsa, saldırmayız."
dedi ve ekledi, "Sizin aksinize."
"Babam seni öldürtmemiş ama."
"Öldürtmediğinden değil ben öldürülemediğimden ölmedim, yoksa annemin öldüğü gün bende öldürülmüştüm."
"O gün, tanıştığımız gün... Anneni öldürmüşlerdi, değil mi?"
"Neden birden konusunu açıyorsun ki?"
"Sadece seni anlamaya çalışıyorum, Byun Baekhyun."
"Anlayamazsın, Park Chanyeol. Sen beni anlayamazsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemies to Lovers | ChanBaek
FanficPark Chanyeol, halkının hayatını ve refahını korumak zorunda olan düşünceli bir prensti. Byun Baekhyun ise, insanların kanıyla beslenen ve hatta kansızlıktan öldüren vampir ırkının tek prensiydi. İnsan/Sıcakkanlılar Prensi PCY x Vampir Prens B...