Bölüm 26: İsimlendirilemeyen İlişki.

57 6 4
                                    

"Şimdi biz neyiz?"

Baekhyun göz devirdi, "Seninle öpüştüğümüze göre kayınbabalarız, Chanyeol" dedi ve devam etti. "Hemde gay olanlarından" dedi dalga geçerek.

"Sevgilim misin yani-"

Tam o sırada Bakhyunun adamlarından biri hızla içeri girdi. İkili, içeri pat diye dalan adama bakarken adam nefes almaya çalışarak konuşmaya başladı. "Prensim, sıcak kanlılar ayaklandı. Buraya geliyorlar ve prenslerini zorla tuttuğumuzu düşünüyorlar" dedi. Baekhyun, kaşlarını çattı.

"Bana ne yapacaksın, Prens Baekhyun?" diye dalga geçti Chanyeol. Baekhyun, sinirle "Seni camdan sallandırmadan sus" dedi. "Sadece stresini almak istemiştim" dedi Chanyeol.

Baekhyun adamına dönüp "Hangi cepheden geliyorlar?" diye sordu. Adam "Kuzeyden, efendim" dediğinde Baekhyun "Hazırlıklar başlasın, saldırmayacağız ama" dedi ve Chanyeola baktı. "Öldürülmeyeceğiz de" diye devam etti.

***

Baekhyun kendini kızgın halkın önünde bulduğunda derin nefes aldı, "Size zarar vermeyeceğiz bu yüzden geri çekilin" dedi. Halkın arasından biri çıkıp "Prensimizi geri ver, alçak vampir!" dediğinde diğerleri de yuhlamaya başlamıştı.

"Bakın prensinizi zorla-"

"Ben burada zorla tutulmuyorum."

Baekhyun duyduğu sesle küfür etti. "Sikeyim, biraz laf dinle."

Chanyeol, Baekhyunun ince belini tek koluyla kavrayıp kendine çekti. Baekhyun kaşlarını çattı. "Sen ne-!" dedi. "Prens Baekhyunu seviyorum, bu yüzden bu nefrete bir son vermek istiyorum. Bu savaşı iki halk içinde bitirmek istiyoruz."

Halk şaşkınlıkla prenslerine bakarken vampir halkı da kendi prenslerine bakıyordu.

"Prens Baekhyun-"
"Prens Park-"

"Savaş bitti, dedim!"
"Savaş bitti, dedim!"

***

"Hemen kabul etmeyecekler biliyorsun, değil mi? Halkım bana sadıktır ama yemeklerini önlerinden almak gibi oldu."

Baekhyun, yatağında ona sarılan Chanyeola bakarak söylediğinde Chanyeol gülümseyerek Baekhyunun alnını öptü. "Biliyorum ama öyle yada böyle kabul edecekler."

Chanyeol aklına gelen şeyle Baekhyuna baktı, "Annene ne oldu?" diye sordu. Baekhyun yatakta Chanyeola doğru döndü. "Rehabilite ediliyor, kana susamış bir hayvanı değil annemi istiyorum çünkü" diye cevap verdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Enemies to Lovers | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin