"Efendim, meydana gidemezsiniz. Çok tehlikeli, vampir prens Byun Baekhyunu da görenler olmuş."
Chanyeol, saray görevlisine kaşlarını çattı. "Bırakayım da halkımla beslensinler mi? Çekil önümden."
Görevlinin yanından sertçe geçip bahçeye çıktı ve atına binip dört nala ilerlemeye başladı.
***
Kısa sürede meydana geldiğinde büyük bir kaos vardı, herkes korkuyla kaçıyor ve bağırıyordu.
"Yardım edin! Birisi yardım etsin!" Sesi duyduğunda atıyla sesin geldiği yöne doğru koştu Chanyeol, orta yaşlı kadının biriydi bu. Kadının yanında atını durdurdu. "İyi misniz hanımefendi?" diye sorduğunda kadın ağlayarak torununun Byun Baekhyun tarafından el konulduğunu söyledi, Chanyeol onun nereye doğru gittiğini sorduğunda kadının cevaplamasına gerek kalmadan kalabalık yanlara dağıldı. Byun Baekhyun, tek eliyle havada çocuğu yakasından tutuyordu.
"O korkak kralınız gelmezse daha çok kan akacak."
Chanyeol onun eğlenmesine karlanamıyordu. "Kral benim babam, madem babam korkak derdini benimle çöz, Byun Baekhyun."
Baekhyun, elindeki çocuğu sanki poşetmiş gibi uöursamazca yere attı, Chanyeola yaklaştı yavaşça. Chanyeol atından indiğinde Baekhyun Chanyeolun yanından geçecekti ki durdu. Sessiz bir tonda "Seninle işim yok geleceğin kralı, çekil yolumdan" dedi. Tam gidecekken Chanyeol, Baekhyunun buz gibi olan bileğini yakaladı. Herkes şok ve korku yaşarken Chanyeol dudaklarını araladı.
"Yoksa? Beni öldürene kadar kanımı mı içersin, Vampir Prens Byun Baekhyun?"
Baekhyun şaşkınlığı kısa tutarak sırıttı, "En azından baban gibi sıkıcı değilsin, eğlenceli."
Baekhyun bunu Chanyeolun dibine biraz daha yaklaşıp söylediğinde Chanyeol titredi. Saray muhafızları gelip kazık tüfekleriyle ateş edince Baekhyun hızla yarasaya dönüştü ve uzaklaşmadan konuştu.
"Tekrar görüşelim, İnsan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemies to Lovers | ChanBaek
FanfictionPark Chanyeol, halkının hayatını ve refahını korumak zorunda olan düşünceli bir prensti. Byun Baekhyun ise, insanların kanıyla beslenen ve hatta kansızlıktan öldüren vampir ırkının tek prensiydi. İnsan/Sıcakkanlılar Prensi PCY x Vampir Prens B...