"Evet, neden buradayım? Yine canın mı sıkıldı, Byun Baekhyun?"
Chanyeol soğuk ifadesiyle sorduğunda Baekhyun yerinden kalktı siyah ve kan kırmızısının hakim olduğu sabahlığı ile çıplak tenini örttü. Chanyeola yaklaştığında bile karşısındaki adamda mimik dahi oynamadı. Baekhyun, sırıttı ve Chanyeolun kulağına doğru yaklaştı.
"Haklısın, çok canım sıkıldı..." dedi ve parmakları Chanyeolun boynunu okşarken devam etti. "Seni ısırırsam susuzluğum geçer mi, Park Chanyeol?" diye sordu.
"Beni öldürmek istiyorsan öldür, bu tarz şeylere gerek yok."
"Beni yanlış anlama, amacım senin kanını kurutmak değil, çünkü ben seni..." Tam Chanyeolun önünde durdu ve sırıttı. "Yavaş yavaş tüketeceğim."
Birden yanında beliriverdi, soğuk elleriyle Chanyeolun yakasını çekti ve dişlerini omuza geçirdi. Chanyeol, panikleyip kazığını çıkardı. Biliyordu bu işe yaramazdı ama en azından Baekhyunun dişlerinden kurtulabilirdi. Kazığı Baekhyunun göğüsüne sapladı, Baekhyun sırıtarak geri çekildi.
"Ovv... Bu acıdı."
Sonra kazığı kazık çıkarır gibi değil de anahtar deliğinden anahtarı çıkarır gibi çıkarıp fırlattı. Chanyeolun kazıkla açtığı delik yavaşça kapandı, sanki hiç kazıklanmamış gibiydi."Az kalsın sabahlığımı mahvediyordun, neyse ki tişörtsüz uyuyorum. Şimdi... Buraya gel, Park Chanyeol."
Baekhyun yatağına oturup karşısındaki adamı çağırdı, Chanyeol gitmedi. Baekhyun kalkıp Chanyeolun elinden tuttuğunda Chanyeol elini çekti."Ellerin yılan gibi, çok soğuk. Dokunma bana."
"Belki kanın beni ısıtabilir."
Daha sonrasında Baekhyun, Chanyeolu tutup kendine çektiği gibi karşısındaki prensten bir öpücük çalmıştı. Durumu farkeden Chanyeol onu itecekken Baekhyun Chanyeolun dudağını ısırmış ve kanamasını sağlamıştı. Kanı yaladığında Chanyeol zorla itmişti. Şaşkınlıkla Baekhyuna bakıyordu, nefes nefeseydi."Özür dilerim, planımda bu yoktu. Dayanamadım."
Baekhyun bunu sırıtarak söylediğinde Chanyeol kaşlarını çattı. "Nesin sen? Sapık mı?" diye sordu.
"Ağzımın tadını biliyorum, diyelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemies to Lovers | ChanBaek
FanficPark Chanyeol, halkının hayatını ve refahını korumak zorunda olan düşünceli bir prensti. Byun Baekhyun ise, insanların kanıyla beslenen ve hatta kansızlıktan öldüren vampir ırkının tek prensiydi. İnsan/Sıcakkanlılar Prensi PCY x Vampir Prens B...