𝕛𝕠𝕟𝕒𝕙
Když měla Thea narozeniny, udělala větší oslavu. Větší byla především proto, že slavila narozeniny i se svou přítelkyní, která měla narozeniny pouhé tři dny po ní, a tak se zkrátka rozhodly oslavu spojit v domě jejích rodičů.
Jonah nikdy na podobné party nebyl. Až teď si uvědomoval, jak své mládí promrhal. Jediné oslavy, na kterých kdy byl, byly rodinné.
Proto se i těšil. Chtěl tu celkovou americkou zkušenost - narvaný dům, červené kelímky, beer pong. Chtěl zapomenout na chvíli na jeho novou práci, kterou zrovna nemusel, nebo na jejich handrkování s Nathanem ohledně kavárny.
A tak si hned u vstupu vzal první pivo v červeném kelímku, které uviděl, a druhé podal Nathanovi. Hned po tom, co popřáli Thee a její přítelkyni, už si bral druhé. Když si toho Nathan všiml, došel k němu, jeho ruka mu vklouzla na pas a zašeptal: "Nerozjížděj to tolik, hele, con je ještě dlouhá."
Akce, jako byla tato, dovolila Jonahovi Nathana poznat zase z jiného úhlu. A to především, když noc o něco málo pokročila (což znamenalo, že on i Nathan byli o něco víc napití) a Jonah se dal do řeči s kamarádkou They z její nové práce. Sám byl moc picnutý na to, aby poznal, že s ním flirtovala. Nathan to naopak poznal z druhé strany místnosti.
Prodral se mezi lidmi k nim, opět chytil Jonaha kolem pasu v přivlastňovacím gestu a dal mu pusu na tvář. Pak se podíval na dívku a usmál se. "Kdo je tohle, seznámíš nás?"
Jonah se na něj chvíli pobaveně díval, než se místo odpovědi rozesmál. Tohle nebylo Nathanovo klasické chování. Tohle byl Nathan, který si v opilosti Jonaha plně přivlastňoval a dával ostatním najevo, že jsou spolu. A přišlo mu to neuvěřitelně komické.
Nathan se na něj zmateně podíval. Jonah naznačil dívce, jestli je omluví, a odtáhl Nathana stranou. "Je to vlastně poprvé, co spolu takhle někde tolik pijeme," řekl jako první. Opřel se o zeď za sebou. "Nevěděl jsem, že jsi takový, když piješ."
"Jaký?"
"Takový... majetnický."
Nathan si odfrkl a protočil očima. "To není pravda."
Jonah se pousmál. "Myslím, že to sám ani nevíš, když jsi nikdy s nikým nechodil, ale definitivně jsi. Skoro tě nepoznávám."
"Flirtovala s tebou. Samozřejmě, že jí vyvedu s omylu, že jsi někdo, s kým může flirtovat," odpověděl a loknul si piva.
"Celý večer to všem ukazuješ. A já neříkám, že je to špatně! Docela mi to lichotí," ušklíbl se Jonah. Vzpomněl si na všechny ty Nathanovy doteky. Nebyli pár, který by si projevoval náklonnost, kde mohl, proto to bylo nezvyklé chování.
Nathan k němu přistoupil o něco blíž a po chvilce váhání ho políbil. Jeho rty chutnaly po pivu a Jonahem projela vlna vzrušení z něčeho nového. Celý dnešní večer byl pro ně nový. Nehledě na to, že se nikdy nelíbali v místnosti, kde bylo minimálně dvacet dalších lidí.
"Vy potřebujete na chvíli od sebe, nemyslíte?" ozvalo se za Nathanem a když se od sebe odtrhli, Jonah uviděl Theu a její přítelkyni. Každá popadla jednoho za ruku - Thea Jonaha, za což byl rád, protože její přítelkyni tolik neznal. "Jdeme vás taky s někým seznámit," prohlásila Thea a začala ho táhnout pryč, na druhou stranu, než její přítelkyně táhla Nathana.
"Dali jsme si jenom pusu!" bránil se Jonah.
"Jo, tak to začíná vždycky. Pak byste se nenápadně vypařili, co? Pojď, seznámím tě s pár lidmi."
YOU ARE READING
Two Romeos
RomantizmNaprosto upřímně, existuje větší láska, než je láska ke kávě? Pro Jonaha byla odpověď vždy jasná. Alespoň do té doby, než se ho Nathan rozhodl nevědomky přesvědčit o opaku.