Felix'den
Vücüdüm morluk içerisinde odamda ağlıyordum. Baba dediğim sözde babam olan adam beni öldüresiye dövmüştü. Sadece okuldan eve 5 dakika geç geldiğim için. Şimdi ise eve bir kaç adam gelmişti ve babam onlarla konuşuyordu bende dinlemeye çalışıyordum ta ki odanın kapısı sertçe açılana kadar.
İçeri annem gelmişti. "Felix eşyalarını topla gidiyorsun" dedi. Yine beni sokağa atacağını zannettiğim için onayladım ve bavuluma eşyalarımı koymaya başladım. Bir süre sonra aşağı indim. 1 adam (oldukça yakışıklıydı) ve yanında 2 tane put gibi duran iri yarı adamlarla önümde duruyordu.
Babam konuşmaya başladı 'Felix seni sattım artık benim oğlum değilsin karşındaki abiyle birlikte kalacaksın'. Bişe diyemedim babam çoktan kararını vermişti kısık bir sesle 'Peki baba' diyebildim sadece.
Korumalardan biri gelip bavulumu aldı zaten içinde pek bir şey yoktu 2 tane etek 3 tane elbise 2 eşofman 3 sweatshirt ve 4 tişört vardı he bir de 3 tane şort. Adam kendini bilmiş bir tavırla evden çıktı bende arkasından gittim. Bi arabanın önünde durduk siyah bir Mercedes evet Mercedes. Hayatımda Mercedes'i bırak arabaya bile binmemiştim. 'Daha orda dikilicekmisin küçük arabaya bin' dedi adam konustuğu gibi baştan aşağı bir ürperti hissettim. Boş verip arabaya bindim.
*15 dakika sonra*
'Odan burası küçük Hwang. Unutmadan bundan sonra adın Hwang Yongbok Felix benim soyadımı aldın.' Wooaahh gerçekten havalı bir soyad neyse şu devin adı ne acaba 'peki' dedim. Sonra adam odadan çıktı. Ne kendini beğenmiş birşey bu. Ardından telefonumun cebimde olduğu aklıma geldi hemen telefonumu çıkardım ve arkadaşlarıma bir arkadaşımda kaldığımı bildiren bir mesaj attım. Ve eşyalarımı yerleştirmek için dolabı açtım.
Eşyalarımı yerleştirdim ve aşağıya indim. Şu kendini beğenmiş şey masada oturuyordu. İsmini bilmediğim aklıma geldi ve hemen ismini sordum. 'Şey...bir şey sorabilirmiyim' 'sor bakalım.' Dedi. 'Adın ne?' Diye sordum çekingence. 'Hwang Hyunjin' dedi woa güzel isimmiş 'güzelmiş' dedim.'masaya geç bakalım.' Dedi. Masaya oturdum. 'Sana bu evin kurallarından bahsetmeliyim' kural mı WTF ne kuralı ya 'peki' 'öncelikle asla sözümü kesmeyeceksin,benden habersiz dışarı çıkmayacaksın,bana bağırmayacaksın,Telefonun bende duracak,benim odama benden habersiz girmeyeceksin ve televizyonu açmayacaksın' Ohaaaa amk ben bu evde ölürüm bu nasıl kural be.
'OHA AMK ÖLDÜRSEYDİN Bİ O KALDI' diye anlık sinirle bağırdım sonra yaptığımın farkına vardım ve hemen Hyunjin'e baktım beni öldürecek gibi bakıyordu. Yemek yemeye geri döndü bende tam yiyecekken telefonum çaldı arıyan kişiye baktım "AUSSIE BOYY😼💅🏻" hemen alıp açtım.
'Efendim hyung'
'...'
'Bi arkadaşımda kalıyorum hyung'
'...'
'Tamam hyung görüşürüz'
'Kim aradı Felix' dedi Hyunjin 'Arkadaşımdı Hyun- 'BANA SAKIN HYUNG DEME FELİX' diye adeta kükremesiyle hızla onayladım onu. Görüş açım bulanıklaşmaya başladığında kendime lanet ettim.
'Demem Hyunjin' dedim ama bendeki şansın içine sıçayım ki sesim titremişti. 'Odana çık Felix' 'peki'
Dedim ve odama çıktım. Ondan böyle bir hareket beklememiştim alt tarafı sadece Hyung dedim.~1 saat sonra~
Odamın kapısı yavaşça açıldı bende o sırada yattığım yatakta dikleştim gelen Hyunjin'di. Sakince içeri girdi ve yanıma geldi 'sana az önce bağırdım özür dilerim güzelim ama sakın beni kızdıracak hareketlerde bulunma yoksa çok farklı bir karaktere bürünürüm ve sana zarar verebilirim.' Dedi açıkçası bu hali çok yakışıklı duruyordu. Hey! Bir dakika içimde büyüyen bu aptal his de ne böyle. Aishh çok sinir bozucu. Ben şuan ona sarılmak istiyorum. Neden istiyorum?
'Sana sarılabilirmiyim?' Diye sordum başıyla onayladı ve yavaşça ona sarıldım kollarımı boynuna doladım oda eş zamanlı olarak belime doladı. Hayır ne alaka aşık değilim! Kısa(?) Bir süre sonra benden ayrıldı yavaşça bana yaklaştı ve boynumu öptü. Umarım şuan kalp atış sesimi duymuyordur.
'Arkadaşın seni arayıp ne dedi güzelim?' ben öldüm galiba 'nerde olduğumu sordu' 'Hmm peki' bir dakika şuan bu sesinden etkilenmem çok mantıksız SİKEYİM. 'Hyunjin sen kaç yaşındasın?' '24 güzelim. Neden sordun?' 'Hiiiiçç merak ettim bende 1-' '17 yaşındasın güzelim ben senin hakkında her şeyi biliyorum.' WTF BU NASIL ADAM LAN. 'nasıl yani nerden biliyorsun?kim söyledi?ne zamandır biliyorsun?' Dememle Hyunjin büyük bir kahkaha patlattı. Bekle bir dakika GÜLÜŞÜ NEDEN O KADAR GÜZEL.
Cebinden telefonunu çıkardı ve saate baktı 'saat çok geç olmuş bebeğim hadi yat artık' dedi saate baktım ve 12 olduğunu gördüm 'peki Hyunjinnn' dedim ve yatağıma geçtim. Yanıma geldi beni öpmeye çalıştı ama ona bağırdım 'öpme beni kalleş adamm' hiç öyle bakmayın bipolar değilim. Bana meşhur bakışını attı ve odadan çıktı.
Bende gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.
~~~
EVETTT YENI FICLE GELDIMM ILK FICIM AMA COK OKUMUSLUGUM VARDIR YANİİ NEYSE SIZE BI KAC TANE TAS BIRAKIM KACIM.
Ben = Danseracha aşkı🤝🏻
Bir adet siyah Lixx
Bu da SEUNGMINIMMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinir Hastası •Hyunlix Daddykink•
Fanfictionİsim değişti!! ailesinin onu sattığı küçük bi çocuk ve ona bakan bir adam mı?