İnteresex misin? ~5~

1.5K 94 148
                                    

Heheeh

Geldik zurnanın zort dediği yere

<><><>

'Felix'im beni dinle ben sana her şeyi  anlatayım... Baban seni bana satmadı senin güvende olmanı istediği için seni bana verdi. Baban mafyadan borç aldı ve onlar seni istediler babanda seni bana verdi. Ve o seni kendi isteği ile dövmüyordu onlar babanı seni dövmesi için zorladılar eğer seni dövmezse seni onun yanından alıp öldürmekle tehdit ettiler güzelim ben senden babanı affetmeni istiyorum'

'Hyunjin ben babamı çok seviyorum beni dövmesine rağmen çok seviyorum ama onu affetmek için zamana ihtiyacım var'

'Tamam güzelim'

Felix Hyunjine sarıldı ve yattılar Felix kafasını Hyunjin'in boyun girintisine soktu ve huzurla uyudu.

Sabah

Felix odadaki sesle gözünü açtı ve üstünü giyen Hyunjin gördü.

'Hyun nereye gidiyorsun'

'Canım markete gitmek istedi güzelim sen uyu'

'Hyunnie bende gelebilirmiyim~'

'Fel- ah- peki gel'

Koşarak odama gittim. Kıyafetimi alıp lavaboya girdim ve aishh regl olduğumu gördüm tamda zamanıydı. Boş verip üstümü giydim.

 Boş verip üstümü giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Felixin giydikleri)

Odadan çıktım ve Hyunjin'in yanına gittim.

'Hadi gidelim Hyun'

'Gidelim güzelim'

Mükemmel yazar yani benden😼😼

Markete girdiklerinde Felix nereye giderse Hyunjin onu takip ediyordu. Ve bu Felix'in sinirini bozmuştu. Felix kadın reyonuna gelince Hyunjin'in neden burdayız bakışlarına maruz kaldı.

'Şey... Hyun'

'Efendim güzelim'

'Ben her ay kadınların olduğu şeyden oluyorum' dedi Felix çekingence

'Neyden' Hyunjin anlamıştı ama Felix'den duymak istiyordu.

'Regl işte ya'

'İnteresex misin?'

'Salak mısın Hyunjin'

'Peki sen bekle ben geliyorum Hyunjin gittiğinde Felix kendi için lazım olan şeyleri alıp Hyunjin'i bekledi Hyunjin geldiğinde elinde bir sürü aburcubur vesaire vardı.

'Çüş Hyunjin ne gerek vardı.'

'Olsun bebeğim' deyip onu öptü Hyunjin.

'Of Hyunjin beni neden utandırıyorsun!'

'Çok tatlısın güzelim'

Deyip Felix'i öptü. Felix iyice kızarırken Hyunjin kasaya doğru ilerlemeye başladı.

Sinir Hastası •Hyunlix Daddykink•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin