İyi okumalar
bu bolumds biraz aglicaz
<><><>
Felix'den
Şok içerisinde Hyunjin'e bakıyordum. Aklım almıyordu o vurulmuş muydu?
Ben düşüncelerimle boğuşurken yere düşen Hyunjin ile kendime geldim ve hemen yanına koştum.
"HYUNJİN BENİ BIRAKMA! BİRİ AMBULANS ÇAĞIRSIN!"
"seni seviyorum sevgilim"
Diyerek dudağıma bir öpücük kondurdu ve gözleri kapanmaya başladı. HAYIR HAYIR HAYIR
"HYUNJİNN!"
***
Hastaneye gelmiştik direkt doktorlar geldi ve Hyunjin'i sedyeye yatırdı daha sonra ise gittiler.
"Rüyadayım dimi? Bu gerçek değil dimi?"
Dedim ve kendime gelmeye çalıştım. Sonra akan göz yaşlarıma aldırmadan doktorların olduğu yere gidip kapının önüne oturdum ve ağlayarak beklemeye başladım. Bu his... Çaresizlik vücudumun her yerinde hissediyordum. Düşünsenize içeride sevdiğiniz yaşam mücadelesi veriyor ama sizin elinizden hiç bir şey gelmiyor.
"Hyung... Minho Hyung"
Diye sayıklayarak cebimden telefonumu çıkardım ve Minho hyungu aradım.
Kedili Hyungum 😺😺 aranıyor...
-Efendim Felix
-H-hyung
-FELİX! sen ağlıyor musun? Noldu bir tanem
-H-hyung Hyunjin
-Bir şey mi yaptı sana?
-Hyung vuruldu.
-NE! Felix sen sakin ol tatlım biz hemen geliyoruz bana konum at.
Kedili Hyungum 😺😺 aramayı sonlandırdı.
Telefonumdan WhatsApp'a girdim ve Minho hyunga konumu yollayıp kafamı kapıya yaslayarak ağlamaya devam ettim çünkü elimden gelen başka hiç bir şey yoktu...
8 dakika sonra gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuş bir şekilde beklerken bizimkileri gördüm koşarak geliyorlardı. Jisung çok endişeli görünüyordu Jeongin ise bebek ekmeğim ağlamıştı.
"Felix!" Diye bağırdı Chan Hyung ve yanıma doğru koştu.
"Güzelim sakin ol Hyunjin'e hiç bir şey olmayacak o çok güçlü"
"Hyung ya olursa"
"Olmayacak Felix'im"
Jeongin'den
Felix hyung çok yorgun gözüküyordu ağlamaktan kendini mahvettiği her halinden belli oluyordu.
"Hyung bir şey olmayacak dimi?"
Diye sordu Felix hyung Minho hyunga. ben umutsuz gözlerle Jisung hyunguma baktım aynı umutsuz gözlerle bana bakıyordu."Olmayacak Felix Hyunjin güçlü biri bununda üstesinden geli-"
Minho hyungun sözünü kesen şey gelen tiz bir sesti o lanet ses. İşte bundan korkuyordum o ince tiz ses Felix Hyungun çığlıkları Minho hyungun şok olmuş ifadesi Jisung hyungun sessizce hıçkırarak ağlaması Changbin'in umutsuzca bakması Chan hyungun Felix hyunga acıyarak bakması Seungmin hyungun ağlaması resmen kabus gibiydi tam bir kabus gibi. Lütfen uyanayım lütfen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinir Hastası •Hyunlix Daddykink•
Fanfictionİsim değişti!! ailesinin onu sattığı küçük bi çocuk ve ona bakan bir adam mı?