Ehhehehe kaoslu bölüm merak etmeyin bu son kaos(degilmis bu arada gelecekten geliyorum dkmskx) normalde yazardim ama useniom
<><><>
Felix'den
Sabah uyandığımda yanımda uyuyan bir adet Hyunjin vardı. Onu uyandırmadan kalktım ve lavaboya girdim. Çıktığımda Hyunjin uyanmıştı.
'Günaydın güzelim'
'Günaydın Hyunn' diyerek yanına gittim ve dudağını öptüm.
'Bugünde şirkete gelirmisin güzelim ben sensiz çok sıkılıyorum'
'Gelirim Hyun'um sen istersinde gelmezmiyim'
'Tamam o zaman sen gidip giyin güzelim ama çok güzel giyinme tamam mı?'
'Tamamahahha'
'Noldu niye gülüyorsun'
'Yüz ifaden çok tatlıydı'
Dedim o da üstünü çıkartmaya başladı ve ben hemen odadan kaçtım. Odama geldim ve giyeceğim şeyi seçmeye çalıştım en sonunda buldum ve giyindim
(Arkadaslar bu gercek mi ben anlamadjm)
Odadan çıktım ve aşağı kahvaltıya indim.
'Güzelim bu kıyafet ne böyle'
'Hyun yaa'
'Tamam güzelim sustum'
'Hyun telefonumu verir misin'
'O seni yine rahatsız eder mi güzelim'
'Merak etme engelledim her yerden ararsada açmam'
'Peki güzelim'
***
'Hyunnie~ napıyorsun' diye odaya girmemle gördüğüm şey karşısında adeta beynimden vurulmuşa döndüm. Kang tae-moo Hyunjin'in karşısında oturmuş onunla gülüşerek konuşuyordu. Ne kadar bilmiyorum ama en az 2 dakika orda öyle dikilmişimdir.
'Ah civcivim seninle burda karşılaşacağımızı düşünmemiştim. Ama işime gelirsin. Hyunjin bey bende çıkıyorum şu Felix'i eve götürmem lazım.
'HYUN'
'hop bana bak sen kim oluyorsun da Felix'i evine götürüyorsun'
Hemen Hyunjin'in yanına koştum ve arkasına saklandım.
'H-hyun b-bu o bana z-zarar verecek'
Hyunjin bana döndü ve yüzümü elleri arasına aldı.
'Güzelim ben burdayken kimse sana zarar veremez sakinleş'
'Hyunjin bey benim civcivim sizin neyiniz oluyor' demesiyle Hyunjin yanımdan ayrılıp Tae-moo'nun yüzüne yumruğu indirdi.
'OROSPU ÇOCUĞU SEN BENİM SEVGİLİME NELER YAŞATTIN SENI DİRİ DİRİ YAKACAĞIM BANA ÖLMEK İÇİN YALVARACAKSIN SİKİK HERİF'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinir Hastası •Hyunlix Daddykink•
Fanficİsim değişti!! ailesinin onu sattığı küçük bi çocuk ve ona bakan bir adam mı?