Medya dkjsjsiskskssowkwleodj<><><>
Felix'den
Buz gibi depoda gözlerimi açtım. Bir süre sonra kapı açıldı Hyunjin geldi ve beni kolumdan tuttu.
'Bırak beni'
'Fazla oluyorsun velet'
'APTALSIN HWANG YANLIŞ ANLAŞILMADAN SEBEP BENİ BURAYA KAPATACAK KADAR APTALSIN. KAHROL'
Dedim ve kolumu kurtarıp üst kata odama çıktım. Kapıyı sertçe çarpıp kilitledim ve kendimi lavoboya atıp duş aldım. Duştan çıktığımda aklıma bayadır feminen giynmediğim geldi. Ve bir etek ve bir tişört çıkarıp giydim.
(Felix'in giydikleri ne alaka hyunjini cildirtmaya calisimiuorum hehe)
Ardından kapım tıklatıldı ve sesinden Hyunjin olduğunu anladım.
'Girebilirmiyim'
'Bekle' dedim ve gidip kapıyı açtım.
Beni baştan aşağı güzel bir süzdü ve parlayan gözleriyle karşılaştım. Yanıma geldi bana sarılmaya çalışınca geri çekildim. Ve ona oturması için yatağı gösterdim.
'Felix ben gerçekten özür dilerim ben ne yaptığımın farkında değildim ben seni çok seviyorum lütfen beni affet'
'Ben senin canın sıkılınca bağırıp dövebileceğin bi insan değilim. Ben senin kölen değilim beni satın almış olabilirsin ama kendimi sana yâr etmem ben'
Deyip odadan çıktım çok mu ağır olmuştu dediklerim yok be ona az bile. Aşağı inmeye başladım 10 dakika sonra yemek saatiydi.
Boş boş takılırken Hyunjin'in aşağı gelmesi ile yemeğe başladım. Sanki aramızda anlaşmalı bir soğukluk vardı.
'Bir şey demiyecekmisin' diye sordu Hyunjin
'Ne diyebilirmki'
'Unuttunmu Felix bu evin kuralları var ve kurallara uyulmamasının da bir cezası var' deyip güldü. Hassiktir ben bunu unutmuştum.
'Ceza ne peki' gür bir kahkaha attı
'yemekten sonra yatma vaktine yakın görürsün güzelim' dedi aslında korktum çünkü bu sapıktan her şeyi beklerdim
1 saat sonra
'HYUNJIN BEN BUNU GIYEMEM BU NE BOYLE YA NERDEN BULDUN BUNU' diye kapıya doğru bağırdım evet Hyunjin bana giymen için bir kıyafet vermişti ve ben bunu giyseydim bugün sağ çıkamazdım.
Hyunjin kahkaha attı.
'Eğer o kıyafeti giymezsen çok kötü şeyler olur güzelim'
Oflayarak kıyafeti giydim ama odadan çıkmadım ben böyle Hyunjin'in karşısına asla çıkmazdım(Felixin kıyafeti)
Sikerler ben bunla ı-ı yani asla bi anda odanın kapısı açıldı ve gelen kişiyi gördüğümde sıçtığımı hissettim...
***
ARKADASLAR BEN FELIXI INTERESEX YAPTIM- banane rahatsız olanlar okumasın (interesex:hem rahim hemde penise sahip demek)
Jsjsjsjsks cok iyiyim yaArkadaslar bu arada kitapta büyük ihtimal smut olur rahatsız olanlar okumasın çünkü bu galiba daddykink-
BEN KACARHyunjinin bu fotografi gordugunu biliyomuydunuz xixnjsskkskskssk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinir Hastası •Hyunlix Daddykink•
Fanfictionİsim değişti!! ailesinin onu sattığı küçük bi çocuk ve ona bakan bir adam mı?