Medyadaki hasmetli lino 🛐🛐😼😼
Bu bolmude yari smut vardir hehehe
İyi okuyun ve oylayin hayalet okurlarin amk
<><><>
Felix'den
Şu an şirketteydik ve burdaki aptal çakma sarışın orospunun teki Hyunjin'e dosya anlatırken resmen içine düşüyordu. AISHH sinir bozucu aptal.
'Efendim gördüğünüz üzere burdaki-'
'Hyunniee'
'Efendim Lix'im'
'Sana özel bir şey söylemem lazım çalışanını gönderirmisin'
'Dışarı çık Winter(idol olan degil)'
'Peki efendim'
Deyip odadan çıkan kızı zevkle izledim orospu şey.
Hyunjin'in yanına gelip kucağına çıktım.
'Hyunie~ o kız seni seviyor'
'Biliyorum bebeğim'
'NE neden kovmuyorsun o zaman'
'Çünkü güzel çalışıyor kediciğim' dediği şeyle kıpkırmızı oldum.
'Hyun! Kedicik ne ya'
'Bence gayet hoş güzel kediciğim.'
'Hyun deme şöyle garip oluyorum' dediğimle Hyunjin kulağıma yaklaşıp etkileyici bir tonda fısıldadı.
'Garip olmuyorsun güzelim. Tahrik oluyorsun' dediği şeyle adeta buz kesildim
'HWANG!'
'Benim kediciğim utanmışmı aslında bir düşündüm dee sende bana babacık de nasıl fikir'
'Eeee ben lavaboya gidiyorum sende çalışanını içeri al ne anlatacaksa devam etsin' deyip kalkmaya çalıştım ama Hyunjin'in kolları buna izin vermiyordu.
'Hyun bıraksana'
'Bırakırım kediciğim ama bir şartlaa sihirli kelimeyi söyle bakalım bitanem'
'Bırakır mısın ya'
'Sihirli sözcük'
'Bırakır mısın... babacık~'
'Bırakırım güzelim' kıpkırmızı olmuş yüzümle kucağından indim ne diye kucağına oturduysam.
'Ben kafeteryaya iniyorum'
'İn güzelim bende 15 dakika sonra gelirim'
'Peki' deyip kafeteryaya indim.
***
Boş boş otururken sanki Tae-moo'yu görür gibi oldum ama göz yanlımasıdır diyip geçiştirdim.
'Napıyosun güzelim' Hyunjin'in sesini duymamla sağıma döndüm.
'Hiç seni bekliyordum.'
'Eve gitme vaktimiz geldi'
'Bende burda çok sıkılmıştım zaten gidelim' deyip hızla ayağı kalktım.
'Felix üstündeki elbisenin farkındasın dimi beni deli etmeye mi çalışıyorsun'
'Of Hyun'
15 dakika sonra
Odama geldim saat 10 du ve ben rahat bir şeyler giymek istiyordum dolabımı açtım ve ilk çıkan şeyi alıp giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinir Hastası •Hyunlix Daddykink•
Fanficİsim değişti!! ailesinin onu sattığı küçük bi çocuk ve ona bakan bir adam mı?