Sen canavarsın~19

619 59 30
                                    

!!!!TW ŞİDDET VE HER TURLU PSİKOPATLİK⚠️⚠️⚠️!!!!!

Arkadaslar ben o kadın o erkek diye ayrim yapip iskence cektirmemezlik yapmiyorum erkek nasil işkence goruyosa kadinda o sekilde olcak ficde

İyi okumalarr😁💗💘💋

<><><>

Hyunjin'den

Evden sakince çıktım ve agresif bir şekilde arabama bindim. Uğraşmam gereken bir gerizaklı vardı.

10 dakika sonra depoya ulaştım normalde yarım saatlik yolu sinirden 10 dakikada gelmiştim. Arabadan indim ve içeriye doğru yürüdüm.

'nerde o'

'içeride efendim'

Kai'yi ittirerek içeri girdim ve sandalyede bağlı olan jisoo ile bakıştım.

'Noldu Hyunjin oyuncağına zarar gelecek diye çok mu korktun yoksa' diyerek kahkaha atan jisoo'ya doğru yürüdüm.

'Ben herkesi erkek kardeşini kullandığım gibi kullanmadım jisoo'

Dedikten sonra suratının ortasına çok sert bir tokat attım. Başını bana çevirdi hafif dolu gözlerle histerikçe güldü.

'Çok komiksin. O çocuğa zarar vereceksin'

'SANANE'

deyip suratına bir tane daha geçirdim ama bu seferki çok sertti.

Onu yanıma alıp iplerini çözdüm ve sertçe yumruklamaya başladım.

'Bugün burdan sağ çıkamayacaksın'

'Farkındayım'

Bu sefer saçlarından tutup sertçe yere attım ve tekmelemeye başladım.

'KAİ'

diye bağırmamla Kai hızla içeri girdi.

'buyrun Hyunjin bey'

'İşkence aletlerini getir odamda 2. Çekmecede'

'Hemen efendim'

Kai hızla odadan çıktı bende o sırada jisoo'ya dönüp saçlarından tutup kaldırdım.

'Ohoo sen bu kadarla bu haldeysen sonrasını düşünemiyorum'

Dememle Kai içeri girdi ve elindeki kutuyu bana doğru uzattı.

'Tamam çık'

Dedim ve Kai çıktıktan sonra Jisoo'ya döndüm.

'Senin hayatını karartacağım' dedim ve kutudan elime gelen ilk şeyi çıkardım.

'Bak bak bak gelene bak bunu severim'

'Elimde tuttuğum şey insanın boynuna bağlanıyor ve kafasını yukarda tutması gerekiyordu eğer yukarda tutmazsa çenesine çatal girer ve beynini parçalar. Gayet açık bence Jisoo'

'E-vet'

Daha sonra elimi tekrar kutuya attım ve yine elime gelen şeye bakıp gururla gülümsedim.

'Bu elimdeki senin vücuduna çok zarar verecek' dedim ve yanına ilerledim.

Elimdeki aletle yavaşça kollarını ve bacaklarını sardım ardından ise kenarda duran tuşa bastım ve tüm vücudu morarmaya başladı. O sırada jisoo acı içerisinde bağırıyordu ama kimin umrunda daha sonra kutuya ilerledim ve içinden bir çekiç çıkardım yanına ilerledim ve el bileğini tutup çevirdim. Acıyla bağırdı bende onu umursamayıp elimdeki çekiçle el bileğine vurmaya başladım sanki çivi sabitliyor gibi sertçe bileğine vuruyordum o ise acı içerisinde bağırıyordu.

'Yetmezz' dedim ve yanda duran çakmağı aldım ve yüzüne doğru tuttum ardından yanağına yaklaşıp yakmaya başladım acı içerisinde bağırması çok hoşuma gidiyordu

'Yeter mi'

'E-evet lütfen bırak beni'

'Yok'

Dedim ve bir neşter çıkardım bacağındaki pantolonu sıyırdım ve bacağını boydan boya Neşter ile çizdim akan kanlar çok hoş duruyordu ardından yandan peçete alarak neşteri temizledim ve yerine koydum. Sonra kenardan bir Çubuk aldım. Ve hiç düşünmeden gözüne sapladım.

Çok ağır bir çığlık attı bende kahkaha odayı onun çığlıkları benim ise kahkahalarım doldurdu yandan bir iğne aldım ve açıklama yaptım.

'bu iğne insan vücuduna boyundan saplanır ve insanı yavaş yavaş zehirler ardından onu kan kusturarak öldürür bence mükemmel bir icat' dedikten hemen sonra İgneyi tek hamlede boynuna soktum.

'yalvarırım öldür beni'

'Bekle biraz daha'

Ardından önüne bir video koydum ve onu izlemeye zorladım kardeşini nasıl öldürdüğüm videoydu ama o bakmıyordu.

'ORAYA BAK'

'hayır'

'peki'

Diyerek yanına yaklaştım ve ilk başta elime alıp kenara bıraktığım işkence aletini aldım ve boynuna bağladım. Şimdi kafasını oynatamazdı tek odak noktası video olmak zorundaydı.

Ve kafası gittikçe düşüyordu bende zevkle izliyordum tam kafası çatala saplanacaktı ki ağzından 2 kelime çıktı.

'Sen canavarsın' dedi ve beyni dağıldı.

Umursamadan odadan çıktım. Ve kenarda bekleyen korumalara seslendim.

'Temizleyin şunu hiç bir iz kalmasın'

'peki efendim' diyerek işe koyuldular bende meleğimin yanına gitmek için depodan dışarı çıktım.






***

Bolum nasildi ben pek begenmedim neyse bidaha ki bolum du cocugu dogurtcam galiba

Bolum nasildi ben pek begenmedim neyse bidaha ki bolum du cocugu dogurtcam galiba

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjinnnn

Uyeler kaza gecirmis umarim en kisa zamanda iyilesirler minhom cok guclu✊🏻✊🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uyeler kaza gecirmis umarim en kisa zamanda iyilesirler minhom cok guclu✊🏻✊🏻

Oy verin lan🙋

Sinir Hastası •Hyunlix Daddykink•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin