Kemerler takilsin kaosa hazirlaniyoruzIyi okuyun oy verin lan
<><><>
Felix'den
Belki sadece aynı yöne gidiyoruzdur diyip boş verdim. Lavoboya girdim işimi hallettim. Çıktıktan sonra adamın hâlâ orda dikildiğini görünce işkillendim ve Hyunjin'i aramak istedim fakat telefonu elime aldığım an kafama yediğim darbeyle gözlerimin kararması bir oldu.
Hyunjin'den
Felix 8 dakikadır yoktu bende şüphelendim ayağa kalktım ve lavaboya doğru ilerledim. Kapıyı açıp içeri girdim ama girdiğim an gözüme çarpan yerdeki Felixin telefonu ile bir şeyden emin oldum. Felix'i kaçırmışlardı. Hemen oradan çıkıp Kai'nin yanına gittim ve ona Felix'in kaçırıldığını söyledim.
'Efendim yerini tespit etmek çok zor olacak telefonu yanında değil'
'önce şu koduğumun partisinden çıkalım'
***
Felix'den
Baş ağrısı ile gözlerimi araladım. Başım çok ağrıyordu ve boğazım kurumuştu ayrıca ben neredeydim.
'oo uyuyan Güzel uyanmış'
'S-sen kimsin'
'benim kim olduğum önemli değil önemli olan sana ne olacağı' diyerek kahkaha attı.
'Ne istiyorsun benden'
'Seni değil sevgilini istiyorum'
Bir süre şaşkınca kadını inceledim orta boylu çocuk yüzlü siyah saçlı bir kadındı.
'Hyunjin mi?'
'Tam üstüne bastın'
'Bana ne yapacaksın'
'Zaman gösterecek küçüğüm'
***
Hyunjin'den
'KAİ NASIL ADRES YOK'
'Efendim yok işte bulamıyorum'
'DALGA MI GEÇİYORSUN KAİ BUGÜNE KADAR KAÇ ŞEY BULDUN BUNU MU BULAMIYORSUN'
sinirle ellerimi saçlarıma geçirip çekiştirdim.
'Efendim bu kişi her kimse saklanmayı o kadar güzel beceriyor ki ben bile bulamıyorum'
Diyince kafama dank etti.
'KİM JİSOO'
***
Felix'den
Ağzım gözüm kan içinde 4 sattir dayak yemekten beter haldeydim. Ve şuan hâlâ daha devam ediyorlardı kıyafetim kemerle vurulmaktan parçalanmıştı sırtımda bacaklarıma omuzlarımda kesikler kemer izleri ve yanık izleri vardı. Çok caniler
Eziksin insanoğlu fazla ezik (vampire is a theif)
'Yeter bu kadar çıkın dışarı'
Dedikten sonra kadın yanıma geldi. Ağzımdan kan akıyordu eliyle çenemi tutup kaldırdı ve gözlerini gözlerime sabitledi.
'ne oldu küçük yoruldun mu? Ama bu daha sadece başlangıç'
Ne daha döveceklermiydi yani ben zaten 4 sattir dayak yiyordum.
'GERİ İÇERİ GELİN'
'Buyrun efendim'
'3 Saat daha dövüp bırakın diyerek kendinden emin adımlarla odadan çıktı.
Ve adamlardan biri elinde bıçakla bana yaklaştı. hayır hayır hayır
***
Hyunjin'den
'Efendim biraz yavaş mı olsanız'
'KAPA ÇENENİ KAİ'
Evet Felix'in yerini 8 saat uğraşla bulmuştuk ve şuan gidiyorduk arkamızdan ise 4 araba daha geliyordu. (Korumalar)
Bu sefer kacamayacaksin Kim
***
Mükemmel yazardan (ehe)
Hyunjin'in planı mükemmel işliyordu yada o öyle sanıyordu şuan evin önünde korumaları Jisoo'nun adamlarını öldürürken o bekliyordu az sonra içeri girip Felix'i alacaktı. Yani alamayacaktı çünkü Jisoo'nun her şeyden haberi vardı ve şuan o evde değildi Seul'den Busan'a geçiyordu tabii Hyunjin'in bundan haberi yoktu.
'Efendim içeri girebiliriz'
'Girin'
Hyunjin kapıyı kırdığı gibi yukarı koştu ve katları aramaya başladı. Jisoo'nun odası banyo salon her yer tek bir oda kalmıştı. İşkence odası Hyunjin oraya koştu ve içeri girdi ama karşılaşmayı beklediği şey kesinlikle yerdeki Felix'in saçları Kanlar ve Felix'in cebinden asla çıkarmadığı küçük oyuncak civciv değildi.
***
İğrenç yazdım sanırım🤦
Neysee
Lix
HYUNJİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinir Hastası •Hyunlix Daddykink•
Fanfictionİsim değişti!! ailesinin onu sattığı küçük bi çocuk ve ona bakan bir adam mı?