SMUT UYARISI DIRIRIRIRIMM
Iyi okuyun hee
***
Felix'den
Hyunjin gıcık olmuştu. Ve bende zaferle gülümsüyordum.
'Ahh peki'
'HAHAAHH EZİK AĞLAAH'
'Felix'
'Öhm tamam'
Hyunjin dolabının önüne geldi ve mini buzdolabını açarak içkileri bana sundu.
'Hmm bunu istiyorum' diyip koyu kırmızı olanı elime aldım.
'Felix o sadece içki değ-'
O lafını bitiremeden içkiyi kafama dikmiştim. Bir dakika ne demişti o.
'Ne var bunu içinde'
'Hiç ne olcak'
'Hyunjin'
'Öhm şey var şey'
'Ney'
'Azdırıcı'
'NEYĞ MALMISIN HYUNJİN'
'...'
'Off ben üstümü değiştirmeye gidiyorum'
Diyip odama çıktım. Dolabı açtığımda aklıma gelen planla sinsice gülümsedim.
***
(Goz kanamasj yasihkeum yardim)
Kıyafeti giydikten sonra odadan çıkacakken bi anda başım döndü ve vücudum ısınmaya başladı aynanın önüne geçip kendime baktığımda yanaklarımın kıpkırmızı olduğunu fark ettim bu neydi böyle boş verip odadan çıktım. Ev çok büyük olduğu için Hyunjin'in olduğu odaya çıkmak en az 5 dakika sürerdi. Merdivenin olduğu yere gidip basamak çıkmaya başladım.
Merdivenin sonuna doğru bi anda bedenim kontrolu bıraktı. Olduğum yere doğru hafifçe düştüm.
'H-hyunjin' diye bağırabildim.
'Efendi-Felix' diyip yanıma koştu
'Noldu'
'B-bilmiyorum'
'Haa anlaşılan azdırıcı etkisini gösterm- AH'
'bırak saçımı Felix'
'O sikik çeneni kapat o zam-' derken bi anda gelen dürtüyle kendimi Hyunjin'e sürttüm.
'Ah Felix rahat dur'
'E-elimde değilh'
Dedim ve Hyunjin'e tekrardan sürtündüm. Kafasını geriye atarak soluklanması oldukça muazzamdı.
'Bu kıyafet nerden çıktı Felix'
'Sanan-AAH vurma bana'
Hyunjin bir şey demeyip tekrar merdiven çıkmaya başladığında kontrolümü kaybettim ve o merdiven boyunca Hyunjin'e acı çektirdim.(🤨)
Odaya geri çıktığımızda Hyunjin beni yatağa bıraktı ve arkasını dönerek koleksiyonuna gitti. Bir kelepçe bulduğunda yanıma geldi.
'Hayır hayır hayır'
Çok geç çoktan yatağa kelepçelendim. Kahretsin.
'İntikam soğuk yenen bir zıkkımdır Hyunjin'
'Öyledir güzelim'
Diyip elbisemin askılarından tutup aşağı doğru yavaşça indirmeye başladı. Elbise tamamen çıktığında yavaşça boynuma yöneldi ve ısırmaya başladı. Bi anda emmesiyle
Kelepçeleri daha da zorlamaya başladım.'Zorlama güzelim iz kalır'
Emmeyi bırakıp diliyle boynumdan kasıklarıma kadar bi yol çizdi.
'Felix çok güzelsin'
Ben azdırıcı etkisinde olduğum için cevap bile veremeyecek haldeydim.
'HYUN'
Elini ağzıma getirip emmemi söyleyince istediğini yaptım. Elini ağzımdan çıkardıktan sonra yavaşça aşağı indirdi.
'HYUN LANET OLSUN SENİ SİKECEĞİM'
'beklerim'
Konuşurken bi anda ilk parmağını içime sokmasıyla ağzımdan yüksek sayılamayacak bir inleme çıktı. 2. Parmağınıda sokunca bu sefer daha yüksek inledim. Bir süre alışmamı bekledikten sonra kendimi ona itmeye başlamamla parmaklarını içimden çıkardı.
'Niy-AH'
kendisi içime girdiğinde bu sefer daha yüksek inledim. Alışmamı bekledikten sonra vuruşlarına başladı. Arsız mıyım lan ben.
'Zevk noktanı bulamıyorum'
Bir anda Prostatıma gelen darbeyle yüksek bir şekilde inlememle Hyunjin sırıttı ve aynı noktaya vuruş yapmaya başladı. Bir süre sonra geleceğimi anladığımda Hyunjin'e söyledim.
'G-geleceğim'
'Gel bebeğim'
Hyunjin tekrar vurunca dayanamayarak boşaldım. O da bir süre vuruş yapıp içimden çıkarak boşaldı.
'Seni seviyorum'
'Ben sevmiom'
***
Gömün beni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinir Hastası •Hyunlix Daddykink•
Fiksi Penggemarİsim değişti!! ailesinin onu sattığı küçük bi çocuk ve ona bakan bir adam mı?