Medyadaki Felixin güzelliği
<> <> <>
Felix'den
Bağırma sesleriyle uyandım. Bu ses Hyunjin'e aitti boş verip kalktım ve lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkadım ve üstümü değiştirdim.
(Felix'in giydikleri)
10 dakika kadar yatakta oturdum ve aşağı indim. Hyunjin koltukta oturmuş telefonuna bakıyordu. Kafasını bana çevirdi ve beni baştan aşağı süzdü. 'Hyunji-' telefonumun çalmasıyla lafım kesildi. Ekranda yazan numaraya baktım. Tanımıyordum açtım
'Nasılsın benim minik civcivim'
SIKTIR KOCA BIR SIKTIR bu aptal Kang tae-moo'ydu o benim lise zorbam aishh iğrenç.
FLASHBACK
Felix okulda lavabodan kaçmış son hızıyla koşuyordu. Az önce lavaboda okul zorbası Kang tae-moo yüzünden dayak yemişti en son gördüğü şey hyungu Chan'dı gerisi zaten karanlık...
FLASHBACK END
'noldu civcivim bakıyorum korktun' diyip kahkaha attı pislik herif hemen telefonu kapattım ve numarayı engelledim.
'Kimdi o Felix' hyunjinin sert ve şüphe dolu sesiyle kendime geldim.
'Hiiiç bir arkadaşım(?)'
'Arkadaş?' Dedi Hyunjin tek kaşını kaldırarak
'Sen arkadaşlarını engeller misin Felix?' Şüphe dolu sesiyle yalan söylemeye devam ettim.
'Sadece arkadaşım dedim ya başka bir şey değil'
'Öyle olsun' dedi hyunjin oh be ucuz yırttık.
'Ben çıkıyorum telefonunu ver' Ne telefonmu?
'Ne telefonu yaa'
'Telefonunu ver Felix!' Uyarıcı tonda konuşunca bir anda içim bir ürperdi boş verip telefonu verdim.
'Aferin güzelim' diyip evden çıktı Hyunjin. Ve bende sıkıcı günüme başladım.
İş yerinde
Hyunjin'den
Felix'in telefonu bir anda çalmaya başladı numara kayıtlı değildi. Aldım ve açtım.
'Nasılsın civcivim sakın benden korkup bir daha engelleme. sabah ki olayını şimdilik göz ardı edeceğim. Neyse sadece 4 kere seni tecavüz ettim diye bu sürekli yapacağım anlamına gelmez güzelim ben şimdi kapatıyorum görüşürüz bebeğim'
Diyip telefonu kapattı adeta başımdan duman çıkıyordu. Sinirden deliye dönmüştüm içeri giren korumaya hemen eve gideceğimizi söyledim ve eve doğru yola çıktık.
15 dakika sonra
Felix'den
Kapı çalmıştı ama ben odamdaydım umursamadım resim çiziyordum odanın kapısı sertçe açılınca yerimden sıçradım. Karşımda beni öldürecek gibi bakan bir Hyunjin vardı. Yanıma geldi ve bana bağırmaya başladı.
'SABAH SANA SORDUĞUMDA BANA ARKADAŞININ ARADIĞINI SÖYLEDIN FELIX ARKADAŞIN SENI 4 KERE TECAVÜZ MÜ ETTI YOKSA OKULDA ZORBANMIYDI CEVAP VER FELIX NEDEN YALAN SOYLEDIN'
Dedikleri ile adeta beynimden vurulmuşa döndüm. Nerden öğrenmişti ki bu düşüncelerle boğuşurken yanağıma inen tokatla kendime geldim.
'CEVAP VER BANA'
koruma:efendim yapmayın o daha çocuk
'SEN KARIŞMA KAİ'
'sen çok oldun gel sen benimle' diyip beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı. Karanlık depo gibi bir yerin önüne gelince durduk Oh olamaz
'Hyunjin nolur kapatma beni buraya nolur yapma hyunjin korktum sana söylersem ona bir şey yapıp hapse girmenden korktum çünkü lütfen buraya kapatma beni lütfen Hyunjin'
'Kapa çeneni velet' diyip beni içeri doğru fırlattı.
'Hyun nolur çıkar nolur benim karanlık fobim var. Nolur çıkar Hyunjin'diyerek adeta ayaklarına kapandım.
'Aklın başına gelene kadar burda duracaksın' diyip çıktı depoda hiç ışık yoktu yere oturdum ve düşünmeye başladım Tanrım! Ben ne yaptım da başıma sürekli böyle şeyler geliyor gözümden düşen damlalara aldırmadım ve oturmaya devam ettim. Bir süre sonra gözlerim kapanmaya başladı kapkaranlık buz gibi depoda uykuya teslim oldum. Hyunjin bu yaptığını unutmayacağım.
***
HEHEHEHEH BEN GELDUMMM HYUNJINE SOVEBILIRSINIZ SERBEST
Ayayaya kalles hyuna bak yaa
Neyseeehh
Burda bir Hyunjin varrr
Lix gözlüklerini bana versenee
Neyse sonraki bölüme daha var heheheg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinir Hastası •Hyunlix Daddykink•
Fanfictionİsim değişti!! ailesinin onu sattığı küçük bi çocuk ve ona bakan bir adam mı?