olağanüstü ~4~

1.6K 111 183
                                    

Arkadaslar ben bu bolumu yazdim ama bolum tamamen birbirine karostigi icin silmek zorunda kaldim:(

<><><>

Hyunjin nereden baksak 15 dakikadır bana bakıyordu. En sonunda bana doğru gelmeye başladı. Ben geri geri giderken bir şey söyledi.

'Felix sen... sen... sen olağan üstü bir şeysin'

'Teşekkürler ama şimdi üstümü değiştirmeye gitmem lazım'

'Olmaz öyle güzellik'

En sonunda yatağa doğru düşünce Hyunjinde üstüme çıktı. Ve boynuma yönelip öpmeye başladı. Çok hafif öpüyordu. En sonunda boynumdan uzaklaştığında kalkacak zannetmiştim ki dudaklarıma yöneldi nefeslerini dudağımın üstünde hissediyordum ve bu çok garipti. Bi anda dudağıma yapışmasıyla adeta neye uğradığımı şaşırdım. Karşılık vermem için dudağımı ısırdığında bağırmak için ağzımı açtığımda araya dilini soktu fırsatçı köpek.

'Hyunn-'

En sonunda ayrıldığında tam kalkacaktım ki boynumu emmesiyle inledim Hyunjin sürekli boynumu emiyordu. Ama çok şükür ki köprücük kemiğime yönelmemişti çünkü orası zayıf noktamdı.

Hyunjin elini elbisemin omuz kısmına çıkartıp elbiseyi çıkartacağı sırada kapının çalmasıyla durdu.

'Efendim Soobin ve Yeonjun bey geldi'

'Geliyorum'

Dedi ve üstümden kalktı. Yanıma geldi ve burnumu öpüp odadan çıktın bende bir süre nefeslenip aşağı inmek için üstümü değiştirmeye gittim.

 Yanıma geldi ve burnumu öpüp odadan çıktın bende bir süre nefeslenip aşağı inmek için üstümü değiştirmeye gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Felixin giydigi Hyun kafayi yerse şaşırmayın)

Giydim ve aşağı indim koltukta oturan Hyunjin bana dönmesiyle şok içinde bana baktı ardından boynuma bakıp gururla gülümsedi. Hassiktir ben onu unuttum. Hyunjinin yanına geçtim ve karşıda oturan iki kişininde gülmemeye çalışması yüzünden yüzleri kıpkırmızı olmuştu. Bi anda uzun saçlı olan (Yeonjun) kahkaha attı.

'H-hyun va-akumlamışsın çocuğu'

Deyip kahkaha patlattı. Ben kızarırken mutfağa su içmeye gittim arkamdan gelen kişiyi görmeyerek
Su içtikten sonra arkamı döndüm. Ve Hyunjinle karşılaştım.

'Hyun aklımı aldın'

'Çok güzelsin Felix mükemmelsin ve ben seni orta yerd-

'SUSSANA'

'Ben senin sevgilin değilim beni orta yerde öpemezsin Hyunjin'

Dedim ve içeri gittim. Ben geldiğimde ikili arkamdan gelen Hyunjin'i gördüğü için kıkırdamaya başladı. Yine uzun saçlı olan kahkaha atınca Hyunjin hemen öne atıldı.

'yeonjun gülme!'

'T-tamamhahahhahahaha'

'Felix sen benim odama çık siz ikiniz neden geldiniz söyleyin'

Hyunjin'in dediğini yapıp odasına çıktım. Mükemmel bir odaydı (MEDYAAA)manzarası harikaydı. Kenarda duran piyanoya gidip inceledim. Ve yatağa oturup Hyunjini beklemeye başladım.

uykum geldiği için odama gidip her yatmadan önce giydiğim kıyafeti giydim

uykum geldiği için odama gidip her yatmadan önce giydiğim kıyafeti giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Felixin giydikleri)

Odaya döndüğümde Hyunjin gelmişti ve yatakta oturmuş telefonuna bakıyordu. İçeri girmemle kalktı beni bir süre süzdü sonra

'Bana inat mı böyle giyiniyorsun' dedi

'Ne alaka benim giyim tarzım bu zaten' dedim ve onun yanına ilerleyip yanağını öptüm. Hayır ne alaka sevgili değiliz.

'İyi geceler Hyunjin ben yatmaya gidiyorum' dedim ve arkamı döndüm.

'Bundan sonra bu odada benimle kalacaksın'

'NE DEDİN SEN'

'kural çiğnedin' hass

'Bu seferlik affetsen'

'Hayır' dedi tok bir sesle

Yanına gittim o çoktan yatağa oturmuştu bende onun kucağına çıktım (imana gelin amk yok size smut -henüz-)

'Hyunniee~~ lütfennnn~'

gözlerinin karardığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.

'P-peki şimdi kalk yoksa çok kötü şeyler olur'

Hemen kalktım ve yatağa geçtim bu salak niye hâlâ takım elbise ile duruyor. Dolabına yönelip ve gömleğini çıkartınca arkamı döndüm

'YA Hyunjin' dedim sinirli bi ses tonunda

'Giyindim Felix dönebilirsin'

Arkamı döndüm has.siktir önümde altında bir şort üstünde ise hiçbir şey olmayan Hyunjin duruyordu. Aish çok yakışıklı

'Felix sana önemli bir şey anlatacağım'

'Nedir'

'Senin arkadaşların var ve sen onları istediğin zaman buraya çağırabilirsin'

'Ciddenmi'

'Evet güzelim ve ' dedi ve elini bacağımda gezdirmeye başladı.

'Baban seni satmadı'

'Ne?'

***

Nasıl yerde kestim amaaa hahahah

Nasıl yerde kestim amaaa hahahah

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu hangisiydi ya Doongie galiba

Sinir Hastası •Hyunlix Daddykink•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin