Smut bölümü umarim guzel yazarjm cunku smut yazmak cok zor deniz nasil yaziyin lan
<><><>
Hyunjin'den
Odaya girdiğimde Felix hala aynı kıyafetlerle yatakta yatıyordu. Onu öyle görünce fazlasıyla kötü olmuştum ve alelacele işten çıkmıştım.
'Hoş geldin Babacığım' şu kelimeyi kullanmasaydı bir ihtimal kaçışı vardı artık hiç yok.
'Felix mükemmel bir şeysin'
'Hadi Babacığım seni bekliyorum' Bu çocuk beni delirtmeye çalışıyor.
[M]
Felix'den
Dudaklarımı aç bir kurt gibi emen Hyunjin'e karşı sırıttım. O delirmeyi hak etmişti.
O benim alt dudağımı emerken bende onun üst dudağını emiyordum.
'Felix beni işten çıkaracak kadar mükemmelsin'
Bir anda Hyunjin'in kucağına çıktım. O da bunu beklemiyordu ki şaşırdı. Kucağına çıkıp öpmeye devam ettim. Ben onun gömleğinin düğmelerini açarken o da elbisemin fermuarını açıyordu. Onun gömleğini çıkartınca o da elbisemi çıkartmıştı. Ben onun pantolonuna yöneldim. Ve fermuarını açıp çıkarttım. Üstümüzdeki her şeyden kurulduktan sonra Hyunjin beni yatağa yatırıp üzerime çıktı.
İlk parmağını içeri gönderdiği gibi kaşları çatıldı.
'Kendine mi dokundun sen' dediğiyle alt dudağımı ısırdım.
'Cevap ver Felix'
'Şey... seni beklerken-'
'Bunun acısını çok pis çıkaracağım Felix'
Diyip üstümden kalktı. Dolabına ilerledi 2 tane şey alıp geri döndü. Önce elindeki kelepçe ile kollarımı yatak başlığına kelepçeledi.
'Hyunn çıkar'
'Hayır'
Dedi ve gözlerimi de bağladı hassiktir çok sinirlenmiş olmalı.
'Hyun çıkarırmısın'
'Hayır Felix kendine dokunmayacaktın.'
Diyip bir anda içime girdi ve çok sert davranıyordu.
'Hyunh acıtıyorsun'
'Sus Felix'
Gerçekten çok sert davranıyordu. Ama ben alışmıştım bu yüzden zevk veriyordu. Hyunjin en son prostatıma darbe yaptığında geleceğimi hissettim.
'H-hyun geliyorum'
'Gelemezsin'
Diyip tam geleceğim sırada engelledi.
'HYUNNH BIRAK'
'hayır güzelim'
Ellerim kelepçeli olduğu için kendime dokunamıyordum. Ve bu beni zorluyordu.
'Eğer biraz daha kelepçeyi zorlarsan kolların yara olur bebeğim'
'Hyunnie~ nolur kelepçeyi çıkar'
Dedim ve kelepçeyi çıkardı. Bende gözlerimi açtım.
'Sıra bende' dedim ve Hyunjin'i altıma alıp saniye içinde ellerini kelepçeledim.
'Felix napıyorsun!'
'Senin yaptığını yapıyorum Hyunniee~'
'Çıkart şunu Felix'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinir Hastası •Hyunlix Daddykink•
Fanficİsim değişti!! ailesinin onu sattığı küçük bi çocuk ve ona bakan bir adam mı?