Ne diyorsun Felix ~21~

597 44 44
                                    

Boyle bir fic mi varmis🙆🙆🙆🙆🧕🧕🧕

Neyse iyi okuyun oy verin lan

Ha bu arada artık konusmalarda ' yerine " kullanicam

<><><>

Felix'den

Hyunjin'le yemeğimizi yedikten sonra restorandan çıktık ve arabaya bindik ee restoranda bir takım sıkıntılar yaşanmış olabilirdi ve Hyunjin şuan burnundan soluyor olabilirdi👉🏻👈🏻

"Hyunjin tamam sakin ol geçti gitti hem benim gözüm senden başkasını görmez"

"YA FELİX HERİFİN GÖZLERİNİ GÖRMEDİN Mİ YİYECEK GİBİ BAKIYORDU SANA NASIL SAKİN OLAYIM YA"

"Bak sevgilim abartmana gerek yok bu kadar o onun terbiyesizliği hadi günümüz mahvolmasın eve gidelim"

"Offff tamam"

Dedi arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.

***

Eve geldiğimiz gibi hemen odama çıktım ve şu rahatsız kıyafetlerden kurtuldum. Onun yerine rahat bir pijama giydim

 Onun yerine rahat bir pijama giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Felixin giydiği)

Daha sonra çantamdan telefonumu çıkardım ve çağırmak için Jisung'u aradım.

*Sincap kişisi🐿️ aranıyor*

"Alo"

"Alo Jis bize gelmen lazım"

"Niye lan hayırsız insan bir canım arkadaşım naber her şey yolunda mı diye sorar gelmiyom lan"

"Jis şakanın sırası değil Minho hyung'u alıp gelmezsen dayak yeme ihtimalim yüksek"

Jisung hemen ciddileşen sesiyle konuştu

"Ne diyorsun Felix"

"Gelince anlatırım ama şimdi hemen Minho hyung'u alıp buraya gelmen lazım"

"Tamam aşkım sen odadan çıkmak 5 dakikaya oradayız biz"

"Peki Ji bekliyorum"

*Sincap kişisi🐿️ aramayı sonlandırdı*

G

erçekten Hyunjin'den böyle zamanlarda çok korkuyordum kendisini kaybediyor bana zarar veriyordu ne kadar belli etmesemde sırf bir adam bana çikolata verdiği için bileğimi sıkmaktan kıpkırmızı yaptığını eve gelince de dövüp odaya kapattığını asla unutmam o yüzden böyle durumlarda Minho hyung'u çağırıyorum o da Hyunjin'i kendine getiriyordu sonra özür diliyordu.

Sinir Hastası •Hyunlix Daddykink•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin