tanıtım.

1.5K 46 8
                                    

"ya melsa,kızım sana söylüyorum,dinlemiyor musun beni?" dedi ufuk,ben ise hiçbir şey söylemeden bardakları rafa kaldırıyordum.

"arda güler'den bahsediyorum! arda güler,buraya geliyor."

"anladım ufuk,anladım. tanıyorum arda güler'i."

aslında futboldan pek anlamazdım,ama arda güler'i tanımayacak kadar da dünya'dan kopuk değildim tabi.

"bir buçuk hafta kalacakmış,duyunca şaşırdım bende." dedi ufuk.

"gelsin bakalım,bende merak ediyorum."

ben melsa,on dokuz yaşındayım. ve las vegas'ın en ünlü otellerinden birinde servis personeli olarak çalışıyorum. oda servisi,otelin restorantında garsonluk veya karşılama gibi görevlerim var. aslında türk'üm ve amerika'ya üniversite okumak için geldim. türkiye'de okumak istemeyip yurt dışını kazandım.

bir buçuk senedir burda yaşıyorum,burslu okuyorum ve okulum yurt giderimi karşılıyor. fakat ben ek gelir elde etmek için ailemden yardım almayıp çalışmayı tercih ettim,zaten ailemin bir de benim masraflarımı karşılamak için gücü yok maalesef.

ufuk,benimle aynı üniversite'de okuyordu. iki türk olarak birbirimizi bulduğumuzda çok sevinmiştik. zaten bu işi de bana o ayarlamıştı.

kendisi futbol tutkunu olduğu için arda güler'in bizim otelimizde kalacak olması onu çok heyecanlandırıyordu.

"ne zaman gelecekmiş?" diye sordum.

"yarın geliyor,hazırlık yapıyorlar onun için otelde."

"aslında tatlı bir çocuk." dedim,çok tatlı ve yakışıklıydı gerçekten.

"ya onu bırak,adam dünya yıldızı!"

bir anda içeri şefimiz girince ikimiz de susup işimize odaklanmıştık. çok merak etmiştim,bir an önce gelmesini istiyordum bende..




-


hiç bekleyemedim ahahahhwf bu taslağı birkaç gün önce hazırlamıştım,burdan devam etmek istedim. bu arada bu kurguda arda 23 yaşında olacak,ve tabi ki real madrid oyuncusu.

bu arada benim manifeste bakar mısınız,diğer hikayem sayesinde şu an arda real madrid'de ahhahahevfw keyifli okumalar💗

las vegas. | arda gülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin