günün yorgunluğuyla yatağımda uzanmış ve düşüncelere dalmıştım.kimi düşündüğümü biliyorsunuz,arda güler. son günlerde onu düşünmeden edemiyordum,çok nazik ve tatlı bir insandı. ve çok yakışıklıydı,çok güzel gülümsüyordu.
sosyal medyaya bir göz atmak istedim,instagrama girdiğimde arama butonuna direkt arda'nın ismini yazdım. profilini inceleyecektim,merak etmiştim.
profilinde sadece futbolla ilgili gönderileri vardı,top başındayken fotoğrafları ya da antremanlarından kareler,spor salonunda çekildiği fotoğraf ve videolar vesaire. özel hayatıyla ilgili pek bir şey yoktu.
daha sonra google'a girdim.
arda güler,futbolcu,real madrid oyuncusu,23 yaşında,türk..
bunları zaten biliyordum.
tekrar instagrama girdim ve onu takip ettim. sonra da hiç kendime engel olmadan birkaç fotoğrafını birden beğendim,15 milyon takipçisi vardı ve onca kişinin arasında beni nasıl görebilirdi ki?
aklımdan saçma düşünceleri çıkarmalıydım,o bir dünya yıldızıydı. ben ise zar zor üniversite okumaya çalışan basit bir garson.
moralim bozulmuştu ve telefonu kenara bırakıp gözlerimi kapattım. çok geçmeden uykuya dalmıştım.
fakat birkaç saat sonra uyandım,uykum bölünmüştü. hava hâlâ karanlıktı,saati kontrol etmek için telefonuma uzandım ve birkaç bildirim geldiğini gördüm.
bu.. imkansızdı.
olduğum yerde sıçradım ve direkt çığlık atarak yataktan kalktım. bildirime tıkladığımda bunun gerçek olduğunu ve şu an rüyada olmadığımı anlamıştım.
10ardaguler,4 fotoğrafınızı beğendi.
10ardaguler ve 98 diğer kişi beğendi.
yorumlar kapatıldı.
10ardaguler ve 92 diğer kişi beğendi.
yorumlar kapatıldı.
10ardagüler ve 80 diğer kişi beğendi.
yorumlar kapatıldı.
10ardaguler ve 82 diğer kişi beğendi.
yorumlar kapatıldı.
-
iyi geceler bölümü diyee