4

582 37 6
                                    


ertesi gün,yine ordan oraya koşturuyordum. oda servisi giden odalardaki boşları alıp aşağıya,bulaşıkhaneye getir götür yapıyordum. epey yorulmuştum.

ve sıra,onun odasına gelmişti. arda'nın.

şu anda odasında olmadığını biliyordum,böylece rahat rahat içeri girmiştim. içerdeki boş tabakları masaya koyarken,biraz onun odasını incelesem mi diye düşünmedim değil. ama bu iş prensiplerine aykırıydı.

dalgın dalgın etrafı toparlarken,arkamda ayak sesleri duymuştum. direkt o tarafa döndüm ve arda,karşımda duruyordu. işte başlıyorduk..

"merhaba,kolay gelsin." dedi gülümseyerek.

"teşekkür ederim,siz rahatsız olmayın ben hemen toparlayıp çıkıyorum." dedim heyecanla,dün gece yaşadığım olaydan sonra heyecandan ve utançtan onun yüzüne bakamıyordum. neden böyle bir şey yaptığını hâlâ anlayamamıştım ama ona da soramazdım.

"rahatsız olmuyorum,sen devam et." dedi ve yatağa oturup beni seyretmeye başladı.

itiraf edeyim,aslında işim bitmişti ama birkaç şeyle oyalanıyordum. sanki orayı düzeltiyormuş gibi yapıp bir şeyler söylemesini bekliyordum.

"ne tesadüf,yine karşılaştık." dedim ona gülümseyerek.

"evet,artık beni gözetlediğini düşünmeye başladım."

"olabilir.." dedim göz kırpıp.

ama artık dayanamıyordum. bir anda arkamı döndüm.

"bir şey sorabilir miyim?"

"tabi,sor." dedi.

"dün akşam.. onca insanın arasında beni nasıl gördün? çok merak ettim.."

arda gülümsedi.

"otel yöneticisinin instagram hesabından birkaç şeye göz atıyordum ve tesadüfen senin profilin önüme düştü,birkaç fotoğrafımı beğendiğini fark ettim sonra. böyle."

evet,otel yöneticisi ile takipleşiyorduk ve otelle ilgili birkaç gönderisinde beni de etiketlemişti. demek ki ordan bulmuştu beni.

"anladım.." dedim kısık bir sesle,sonra devam ettim.

"sosyal medyada özel hayatından fotoğraflar paylaşmayı pek sevmiyorsun sanırım."

galiba saçmalamıştım,bana neydi ki bundan? şu an beni terslerse hiç şaşırmam.

"aslında evet,magazin de pek sevmiyorum mesela. insanlar sadece futbolumu konuşsun istiyorum."

gülümsedim.

"futboldan pek anlamıyorum açıkçası,ama ne kadar yetenkli olduğunuzu gördüm."

"teşekkür ederim." dedi.

kısa bir sessizlik olmuştu ve benim artık gitmem gerekiyordu. tam bir şeyler söyleyecektim ki o benden önce davrandı.

"bu gün kaçta çıkıyorsun?"

"yarım saat sonra mesaim bitiyor,neden ki?"

"sahilde biraz kafa dinlemek istiyorum,akşam karanlığında daha huzurlu oluyor. bana eşlik etmek ister misin?"

yutkundum,bu gerçek miydi şimdi? heyecandan elim ayağıma dolanmıştı. arda güler benimle dışarı çıkmayı teklif ediyordu! inanabiliyor musunuz?

kendimi toparladım.

"şey,olur.. olur,neden olmasın?"

"süper,sana numaramı vereyim beni çıkınca ararsın. personel çıkışını görmüştüm,ordan alırım seni."

"şey,peki." dedim ve telefonumu çıkardım. numarasını tuşluyordu ve ben boncuk boncuk terliyordum.

"al bakalım,kaydedersin."

"hoşcakalın,görüşürüz." dedim ve odadan çıktım. mutluluktan zıplayıp çığlıklar atmak istiyordum.

direkt numarasını kaydettim.

arda güler

harika bir akşam olacaktı!





-




günaydıınn
diğer bölümü biraz uzun yazmaya çalışıyorumm💗💗

las vegas. | arda gülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin