LUNA

516 73 49
                                    

Diğer öğrencilere tezat yavaşça çıktı okuldan.Tüm o kargaşa ve sesten uzak durmak iyi olurdu.Zaten eve gitmeye de pek gönüllü değildi.Bugün izin günüydü,buna rağmen çalışmak isteyince patronu ona kızmış,kendine vakit ayırmadığı için azarlamıştı.Biraz daha ısrar etse Chan hyung onu cidden mahvederdi.O yüzden vazgeçti işe gitme isteğinden.Eve cidden gitmeyecekti,gidemezdi.O yüzden adımlarını okulun yukarısındaki parka çevirdi, biraz vakit geçirirdi en azından.

Salıncağa doğru adımladı ve kendini bıraktı.Yorgun hissediyordu ve biraz sinirli.Neye sinirli olduğunu da bilmiyordu.Belki kendineydi belki ailesine.Düşünmek istemedi kapattı konuyu kendi içinde.

Sallanmaya başladı.10-15 dakika kendi kendine sallandıktan sonra ileriden gelen yavru kedi sesiyle başını kaldırdı.Karşısında çok tatlı gri-beyaz bir yavru kedi ve onunla ilgilenen bi çocuk gördü.Biraz dikkatli bakınca o kişinin tanıdık olduğunu farketti.Beomgyu.

Yanlarına gidip gitmemek arasında kaldı.En fazla ne olabilirdi ki?Ani kararla kalktı salıncaktan yavaşça ikiliye doğru ilerledi.Bir iki adım arkasında durdu.
Beomgyu bir yandan kediyi besliyor bir yandan ona dert yanıyordu.Bu görüntü çok tatlıydı.

"Sende biliyorsun ben her zaman haklıyım.Ama o haklı olduğumu bi türlü kabul etmiyor."

"Miyav."

"Evet bende biliyorum biraz fazla tepki gösterdim ama haklıydım o beni hiç dinlemedi."

"Miyav."

"Özür mü dilemeliyim?Hayatta dilemem önce o benden dilesin."

"Miyav."

"Bi kere havlarsan sana 50tl veririm."

Yeonjun sırıttı bu görüntüye.

"Sen az önce cidden bi kediye havlaması karşılığında rüşvet mi verdin?"

Beomgyu hızla arkasına döndü.Cidden şaşırmıştı bakışlarından belli oluyordu.Ve ayrıca utanmıştı,yanakları kızarmıştı.Kediye dönüp konuşmaya başladı.

"İki kişinin konuşmasını dinlemenin kaba olduğunu söylerler."

"Sizin çok önemli konuşmanızı dinlediğim için üzgünüm.Söz veriyorum derin devlet sırlarınız benimle güvende."

"Ya offf bunu unutursan sana 50 tl veririm."

"Neyi unutmam lazım anlamadım?"

Beomgyu güldü,kahkaha derecesinde değildi ama sesliydi.İki olmuştu.Beomgyu ona ikinci kere gülmüştü.Sırıtmasına engel olamadı Yeonjun.Ona ifadesiz bakmaması mutlu etti Yeonjun'u.Konuşup konuşmamakta bile kararsızdı başta o bakışları görmek istemiyordu.Ama bakmamıştı işte.İfadesiz değildi.Sevindi buna kendi içinde.Nedenini bilmiyordu ama karşısındaki çocuğun ona ifadesiz bakmamasına sevindi.

"Burada ne arıyorsun bakalım?"

"Buradaki yavru kediyi beslerim her okul çıkışı.Normalde evime almak çok isterdim ama kardeşimin kediye alerjisi var o yüzden eve götüremiyorum.Ona da çok üzülüyorum sürekli yalnız.O yüzden her okul çıkışı uğrarım yanına biraz konuşurum bazen buna sende şahit oldun zaten.Öyle işte.Sen napıyorsun burada?"

Kediye baktı Yeonjun cidden yalnızdı.Annesi yoktu.Kardeşi yoktu.Tek başına burada dolanıyordu.Tanıdık bi görüntüydü.
Beomgyu'ya döndü.

"Bugün çalışmıyorum izin günüm.O yüzden okul çıkışı şu parkta biraz kafa dinlenmek istedim."

"Ah,anladım."

Kediyle oynayan Beomgyu'yu izledi bir süre Yeonjun.Saçları çok güzeldi ve yüzüne yakışıyordu.Kendinden kısaydı ve biraz zayıftı.Okul kıyafetinin birine bu kadar yakıştığını da ilk defa görüyordu.Konuşmak istedi yeniden.Nedenini bilmiyordu ama karşısındaki çocuk onunla daha çok konuşsun istiyordu.

"Adı ne?"

"Luna."

"Bi anlamı var mı? Pamuk falandır sandım ama daha sosyete bi isim gördüm."

Beomgyu yan bi bakış attı Yeonjun'a ve devam etti.
"Luna'nın anlamı ay demek.Bu kediyle tanıştığımda kötü bi gün geçiriyordum.Ve o çok güzeldi bana üzüldüğüm her şeyi unutturdu.Yani o benim gecemi aydınlatan aydı.O yüzen ona bu adı koymak istedim."

"Cidden çok güzel bi hikayesi varmış"
O an sadece Beomgyu'yu mutlu etmek istedi nedensizce biraz durdu ve devam etti.

"Hey Beomgyu bak ne diyeceğim.Onu benim sahiplenmemi ister misin?Ailem şehir dışında çalıştığı için evde yalnızım.Belki biz iki yalnız birbirimize iyi geliriz hm?"

Beomgyu fazla heyecanlanmıştı.Bu yüzden Yeonjun daha ne olduğunu anlayamadan kendini Beomgyu'yla sarılmış halde buldu.Temastan hiç hoşlanmazdı ama bu sıcaklığı sevmişti.O da kollarını Beomgyu'ya dolayacakken Beomgyu ne yaptığının farkına vardı.Ve hızla geri çekildi.Yeonjun'a bakmaya utandığı için kediye döndü hemen.

"DUYDUN MU LUNA!ARTIK Bİ EVİN OLACAK.YEONJUN SANA İYİ BAKACAK GÜZEL KIZIM."

Sıcaklık kaybolduğu için boşluğa düşmüş gibi hissetti Yeonjun.Luna'yla konuşan Beomgyu'ya baktı uzun bi süre.'Belki de'diye geçirdi içinden 'belki de Beomgyu düşündüğüm kadar tuhaf biri değildi.'

(Merhabalar ben Gece.Yeni bölümle geldim.

Hikayede geçen Luna aslında benim kedim.Ona da yer vermek istedim.

İyi okumalar:*)

WB-Yeongyu/BeomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin