"Yani beni aradın çünkü tavsiye istiyorsun? Choi Yeonjun birinden tavsiye istiyor? Bugünü günlüğüme yazacağım."Taehyun'un dalga geçmesine göz devirdi Yeonjun.
"Yardım etmeyeceksen kapatıyorum orospu çocu."Yeonjun sinirle konuşmuştu.Bunun üzerine Taehyun kahkaha atı.
"Tamam tamam.Hadi anlat bakalım.Ne konu da yardım istiyorsun."
"Bugün evime bir arkadaşım gelecek.Ve çok stresliyim.Evi 30 kere temizledim ama hala dağınık gibi geliyor gözüme.Ve ne yemek yapmalıyım?Dışardan mı söylemeliyim?"
"Öncelikle Yeonjun bu kişinin arkadaşın olduğuna emin misin?"
"Evet,neden ki?"
"Genelde arkadaşlarımız eve geleceği zaman bu kadar heyecanlı ve stresli olmayız çünkü.Sen bence bu kişiden hoşlanıyorsun kardeşim.Geçmiş olsun."
"N-nasıl yani hayır.İmkanı yok Taehyun.Beomgyu'dan hoşlanmıyorum."Telaşla itiraz etti Yeonjun.
"Bi dakika...BEOMGYU M-"Taehyun'un suratına kapattı.Yardım için aramıştı ama o enayi saçma sapan konuşup ayarlarıyla oynamıştı.
Saat'e baktı Beomgyu'nun gelmesine yarım saat vardı.Evi son kez topladı.Yemek için de dışardan söylemeye karar verdi.Hem Beomgyu'nun da istediği bir şey olurdu.Biraz vakit geçirmek için telefonuyla takılmaya başladı.
Çalan zil sesi ile yerinde doğruldu çocuk.Hemen koşup kendine bi kere daha aynada bakıp iyi gözüküyor mu diye kontrol etti.Sonra daha fazla bekletmemek için kapıyı açtı.Elinde poşetlerle Beomgyu gülerek ona bakıyordu.
"Selam Yeon.Ben geldim.En sevdiğin misafirin."Beomgyu'nun bağırarak söylediği şeye güldü Yeonjun ve Beomgyu'nun elinden poşetleri aldı.
"Hoşgeldin En sevdiğim misafirim.Hadi salona geç ben de poşetleri mutfağa bırakıp geleyim."Başını salladı Beomgyu ve salona doğru adımladı.
Yeonjun poşetleri koyup salona geçecekken bir bağırış duydu.
"SENİN GÖTÜNÜ YERİM İT.OF ÇOK ÖZLEMİŞİM SENİ BABASININ AŞKIII."Yeonjun içeri girdiğinde Luna'yla konuşan Beomgyu'ya baktı.Beomgyu Yeonjun'u görünce tekrardan konuşmaya devam etti kediyle.
"Yeonjun baban sana iyi baktı mı?Eğer bakmadıysa miyavla onu bi güzel döveyim He ne dersin Lunacığım?"Yeonjun kahkaha atarak ikisine bakıyordu.Beomgyu cidden onu güldürmeyi başarıyordu.
"Miyav.""Ne demek sana iyi bakmadı.Yeonjun hemen bi açıklama yap!"Beomgyu'nun yalandan siniriyle sorduğu soruya Yeonjun'dan cevap gecikmedi.
"Beomgyu yemin ederim kızımıza iyi baktım.Dün ona istediği ödül mamasını vermediğim için böyle yapıyor."O da kendini yalancı bi teleşla açıklayınca kahkaha atmaya başladılar.
Gülüşleri kesildiğinde söze girdi Beomgyu.
"Luna'yı aldığın için teşekkürler Yeonjun.Dışarıda olduğu için aklım hep onda kalıyordu.""Önemli değil Beomgyu.Bak o da bana iyi geldi.Eve gelmek isteme sebebim oldu.Asıl ben teşekkür ederim.Bizi bu küçük hanımla tanıştırdığın için."Beomgyu çok duygu yüklü bakınca bakışları ağır geldi Yeonjun'a.Kafasını önüne çevirdi aniden.Kalbinin sorunu neydi?Neden bu kadar hızlı atıyordu?
"Bi şey mi oldu Yeonjun?"
"Yok kanka ya, film izleyelim mi diyecektim."
Beomgyu üç-dört saniye durdu.Ve güldü."He tamam kanka izleyelim var mı aklında film?"
Biraz filmler hakkında tartıştıktan sonra bi tane dram-romantik film izlemeye karar verdiler.İkisinin de çok tarzı değildi ama beğenilen bi filmdi.İzlemekten zarar gelmez dediler.Filmin sonuna geldiklerinde Beomgyu tutmadı kendini.
"Adam tam bir salakmış.Sen onca sene kadının seni sevdiğini fark etme.Sonra kadın senden vazgeçince kapısında köle ol.Başta gözlerini açsaydı başına bunlar gelmezdi."Beomgyu adama cidden sinirlenmişti.Yeonjun yanıt verdi.
"Duygularını geç farketmesi onun suçu değildi ki.Hem kabullenmek istemedi sanırım biraz.Ayrıca kadının hareketleri de çok tuhaftı.Tuhaf şeylerden nefret ederim."
Beomgyu gözlerini ekrandan çekmeden konuştu.
"Duygularını kabullenmek istememesi de adamın korkaklığıydı Yeonjun.Tüm film boyunca sağda solda 'ben sevmem,sevilmeyi bilmem'diye dolandı.Biraz cesaretli olsaydı,biraz gözünü açsaydı,kadının ona iyi geleceğini anlasaydı her şeyi çözebilirlerdi."Yeonjun'a baktı bu sefer.Bakışları ifadesizleşmişti saniyelik ama sonra eski haline döndü.
"Adam tam bir korkaktı Yeonjun.Ve ben de korkak insanlardan nefret ederim."Ortam sessizleşince Yeonjun ayağa kalktı.
"Neyse zaten bir filmdi.Sonu mutlu bitti en azından."Başını salladı Beomgyu belli belirsiz."E o zaman kalkta bi şeyler yiyelim.Ne yemek istersin dışardan söyleyeceğim."
"Hmm,pizza uygun mu? Pizzayı severim."
Güldü Yeonjun.
"Evet pizza çok uygun.Ben de pizzayı severim"Yeonjun mutfakta bıraktığı telefonunu almak için mutfağa giderken Beomgyu'da su içmek istediği için onu takip etti.Mutfağa girdiklerinde Yeonjun masaya doğru ilerlerledi hızlıca.Beomgyu kendine su almak için tezgaha ilerledi .Bir bardak alıp su dolduracağı sırada Yeonjun da siparişleri vermişti.
Beomgyu su içerken arkasında hissettiği sıcak beden duraksattı onu.Beomgyu'nun tam arkasında durup üst raftan bi bardak almak istedi Yeonjun.Bunu yaparken fazla yakınlardı.Beomgyu'nun saçları Yeonjun'un boynunu gıdıklıyor,Yeonjun'un bedeni ise tamamen Beomgyu'ya temas ediyordu.Yeonjun bardağı aldı ama geri çekilmedi.Beomgyu yavaşça Yeonjun'a doğru döndü.Ortam sıcaklamış hava ağırlaşmıştı.Yakınlıkları ikisini de heyecanlandırırken göz temaslarını kesmiyor,uzaklaşmak için bi harekette bulunmuyordur ikiside.Kapının ani çalınması Yeonjun'u kendine getirdi ve geri çekildi.
"Pizzalar gelmiştir ben onları alayım en iyisi."
"Ş-şey sen şey yap o zaman eee p-pizzaları al."
Yeonjun kapıya doğru yürürken Beomgyu tezgahtan tutundu.Bu yakınlık ona ağır gelmişti.Yeonjun içerden kendisine seslendi.
"Beomgyu gel kanka burada yiyelim."Beomgyu sinirlendiğini hissetti.Cidden sıçacaktı bu çocuğun ağzına.
"Geliyorum kanka.Geliyorum."
İçeri geçip yemeklerini yediler.Biraz havadan sudan sohbet ettiler.Beomgyu çok enerjik davranıyordu ve Yeonjun bundan hoşnuttu.Beomgyu şakalar yapıyor arada bağırarak konuşuyor,bazense Yeonjun'a kızıp küfürler ediyordu.Yeonjun gülümsedi.Önlerindeki yiyecekler,koltukta hemen yanlarında oturan yavru kedi ve Beomgyu.Bu ortama alışabilirdi.Ama alışmak istemiyordu Yeonjun.
İlerleyen saatlerde Beomgyu kalkmaya karar vermişti.Yeonjun onu evine kadar bırakmayı teklif ettiğinde nazikçe reddetmiş ve ufak bi vedalaşmadan sonra Beomgyu evine doğru yola çıkmıştı.
Şimdi ise Yeonjun yatağında yatmış düşünüyordu.Herkesi ve her şeyi.Özellikle de Beomgyu ile ilgili olan şeyleri.Taehyun'un dedikleri geldi aklına Cidden Beomgyu'dan hoşlanıyor olabilir miydi? İmkansız dedi kendi kendine.Beomgyu çok güzel olabilirdi,onu sürekli yanında istiyor olabilirdi,sesini duymak,gülüşünü görmek,birlikte vakit geçirmek de istiyor olabilirdi hatta her sabah kalkınca ilk aklına gelen şey Beomgyu'da olabilirdi ama hoşlanmıyordu işte.Kabul etmek istemiyordu.Hoşlanmak istemiyordu
Biliyordu Yeonjun,eğer alışırsa,eğer kendine itiraf ederse çıkmaz bi yola gireceğini biliyordu.Hiçbir şey sonsuza kadar sürmez diye düşündü Yeonjun.Eğer şu günlere alışırsa bir gün Beomgyu'da herkes gibi gittiğinde toparlanamayacağını biliyordu.O gece bu düşünceleri zihninin en derinliklerine itti Yeonjun.Bu konuyu artık kendiyle bile konuşmayacaktı.
(Yeonjun sikicem kankanı sokucam kankana şimdi.
Merhabalar ben Gece.Yeni bölümle geldiiim.Yeonjun'a sövdüğünüzü duyar gibiyim ve haklısınız almelwnewşmdşenssş.
Bakalım bundan sonra neler olacak:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WB-Yeongyu/Beomjun
FanfictionTuhaf diye düşündü Yeonjun,Beomgyu cidden tuhaf biri.Ve şöyle bir gerçek vardı ki Yeonjun tuhaf şeylerden nefret ederdi.