Dişlerini fırçalarken koşar adım banyodan çıktı.Bugün güzeller güzeli manitasıyla randevusu vardı ve bugünün mükemmel geçmesi için elinden geleni yapacaktı.Cidden ikiside bu günü haketmişti.
Hızlıca yatağının üzerine bıraktığı kıyafetlerini giymeye başladı.Normalde rahat ve spor giyinmeye özen gösterirdi ama bugün şık olmak için daha fazla özen gösterdi.
Üstüne giydiği beyaz gömleği,kumaş siyah pantolonunun içine sokmamayı tercih etti.Gömleğinin ilk iki düğmesi açıktı ve siyah bir kravatla tamamlanıyordu.Parmaklarına rastgele taktığı yüzükler de havasına hava katmıştı.Aynada kendini cidden beğendiğinde çıkmak için hazırdı.
Arabasına bindi ve alması gereken kişinin evine doğru yola çıktı yaklaşık 20 dakikalık bir yolculuktan sonra sevgilisinin kapısının önündeydi.Geldiğine dair bi mesaj attıktan sonra arabadan çıkıp kaputa yaslandı.
Apartmanın kapısı aralandığında içerinden dünyanın en güzel insanı çıktı,abartmıyordu cidden Beomgyu o kadar güzeldi ki ondan daha güzel birini düşünemedi Yeonjun.
Giydiği beyaz gömleğin üstüne kahverengi bir süveter ,altına kahverengi bir kumaş pantolon giymişti.Taktığı gözlükler ona ayrı bi yakışmıştı.Karşısında eğilmek,bu güzellik için Tanrı'ya şükretmek istedi Yeonjun.Aksi türlüsü onu günaha sokabilirdi -gerçi şu halide onu gayet kötü yola sürükleyebilirdi.-
Çıkan bedende onu aynı beğeniyle süzerken göz göze geldiler.İkiside birbirlerine yoğun duygu ile bakarken arkadan bir ses duyuldu.
"Oğlumu geç getirmesen iyi edersin Evlat."İkiside sesin geldiği cama dönerken bağıran kişinin Beomgyu'nun babası olduğunu anladı Yeonjun.Bunun üzerine Beomgyu kafasını sağa sola sallarken Yeonjun'un eli ayağına dolaştı.90 derece eğilip konuşmaya başladı gerginlikle.
"G-gözünüz arkada kalmasın e-efendim."
Beomgyu gülerken Beomgyu'nun annesi de çıktı cama."Hadi ama çocuklar gidin ve eğlenin hadi."
Ve Beomgyu'nun babasını içeriye sürükleyip camı kapattı.Yeonjun gözünü camdan ayırıp Beomgyu'ya döndü.
"Şey sanırım az önce onaylandım."
"Sanırım cidden onay aldın.Şey artık gidelim mi?"
"Ah,şey evet."Yeonjun Beomgyu için kapıyı açıp içeri girmesini bekledi.Sonrasında kapıyı kapatıp kendi tarafında yerini aldı.
Yolculuk genellikle sessiz geçmişti.Çoğunlukla çalan şarkılara eşlik ediyolardı.Kısa sürede de yemek yiyecekleri mekana gelmişlerdi zaten.
Arabadan inip mekana girdiklerinde Beomgyu'nun gözleri parladı.Burası çok çok güzeldi.Yeonjun'un seçtiği mekanın daha gösterişli bi yer olacağını düşündüğü için gerilmişti.Ama geldikleri yer gayet ideal,küçük ve tatlı bi yerdi.
Masaya oturduklarında onlarla ilgilenmek için kısa boylu,kahverengi uzun saçlı,oldukça tatlı bir kız yaklaştı yanlarına.
"Hoşgeldiniz,ne isterdiniz?"Kızın Yeonjun'a bakışları Beomgyu'yu rahatsız etmişti.Çok şey bakıyordu..flörtöz.
"Buranın makarnasının güzel olduğunu duymuştum sanırım ondan deneyeceğim."Yeonjun hızlıca siparişini verdikten sonra Beomgyu'ya döndü.
"Bende ondan deneyeyim o zaman.Merak ettim şimdi."
Kız siparişleri not aldıktan sonra yavaşça masadan uzaklaştı.
"Burası cidden çok güzelmiş Yeon.Beklediğimden daha tatlı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WB-Yeongyu/Beomjun
FanficTuhaf diye düşündü Yeonjun,Beomgyu cidden tuhaf biri.Ve şöyle bir gerçek vardı ki Yeonjun tuhaf şeylerden nefret ederdi.