YAZLIK

510 71 31
                                    

"Bak gelmezsen harbi siker atarım seni."

"Tamam be oğlum gelicem dedim ya.Ama ben ne alaka anlamadım."

"Ya güzel vakit geçirilecek işte.Seninde kafan dağılır."

"Pekala geliyorum.Kapatmam lazım Luna'nın mamasını koyacağım."

"Lan bu Luna Beomgyu'nun parkt-"

Telefonu Taehyun'un suratına kapattı genç çocuk.Bazen çok gereksiz konuşuyordu.Yattığı koltuktan kalkıp halının üstünde oynayan kedisine doğru ilerledi.Kucağına alıp sevmeye başladı.

"Beomyu baban burda olsaydı şuan seninle çok güzel oynardı."

Kendi dediğine güldü Yeonjun.O gün Beomgyu ile konuştuktan sonra cidden Luna'yı eve getirmişti.Ona ihtiyacı olan her şeyi almıştı.Ve şimdi yaklaşık 1 haftadır aynı evde kalıyolardı.Beomgyu haklıydı Luna cidden iyi geliyordu.Artık Yeonjun kendini çokta yalnız hissetmiyordu.Yine de bir şeyler eksik gibiydi.Luna'nın mamasını ve suyunu koyup odasına doğru adımladı.

Taehyun'ın ona telefon etmesiyle uyandı Yeonjun.Bugün Taehyunların yazlığına gidecek olan grupla o da davetliydi.Başta itiraz etse de Taehyun'un ağır küfür ve tehditleriyle sonunda ikna olmuştu.Sadece bir gün kalacakları için büyük bir valiz hazırlamamaya karar verdi.Ve hazırlanmaya başladı.

Yaklaşık 30 dakikalık bi hazırlanma sonucunda aynada kendine baktı.Üzerinde sıfır kollu siyah bir tişört altında mavi bir kot pantolon vardı.Beğenmişti kendini.Evinin salonuna adımlarken aklında Luna vardı.Onu da son kez sevdikten sonra Taehyunlara doğdu yola çıktı.

Evin önüne gelince Taehyun'u aradı.İkinci çalışta açılınca konuşmaya başladı.

"Geldim ben aşağıdayım.Eğer hazırsanız sizde inin valizleri yerleştirelim."
Karşı taraftan tamam cevabı alınca kapattı telefonu,beklemeye başladı.5 dakika sonra evin kapısı açıldı ve 4 kişi arabaya doğru gelmeye başladı.Arabadan indi Yeonjun.

"Selam."
"Ooo kardeşim selamına selam.Ne iyi yaptın gelmekle varya"Taehyun abartılı bi şekilde konuşmuştu
"Bizi otobüsten kurtardın demiyor da."
"Ayıp ediyosun kardeşim cidden kalbimi kırdın.Sadece otobüsten değil 3 saatlik yoldan ve bilet parasından da kurtarmış oldun."
"Çok şerefsiz tanıdım.Hiçbiri seni koltuğundan edemedi Taehyun."
"Eh yapıyoruz bi şeyler."

"Beyler atışmanızı izlemek çok zevkli ama yola mı çıksak artık?"Soobin aralarına girip sorunca yavaştan diğer 3'lü arasından görmek istediği kişiye döndü Yeonjun.Ona bakıyordu.Gülümsedi.

"Selam Beomgyu."
"Selam Yeonjun."Birbirlerine uzunca bakmış olmalılar ki Soobin tekrar konuşmaya başladı.

"Bakışmanızı sonraya saklayın aq çocukları yoruldum gidelim artık."
Kai mırıldandı."Ben alırım yorgunluğunu senin."

Soobin sırıtışla döndü ona.
"Alsana."Kai utanmış olacak ki arka kapıyı açıp ışık hızında arabaya bindi.Soobinde gülüp onun yanına geçti hemen.Beomgyu tam arkaya geçeceği sırada Taehyun durdurdu onu.

"Sen öne geç Beomgyu,ben şu ikisiyle biraz uğraşacam yolda."sonra göz kırpıp arka koltuğa uçtu.

Beomgyu'da Yeonjun'a kısa bi bakış atıp öndeki yerini alınca yola koyuldular.

2 saatlik yolun 1 saati geçmişti.Bu ilk 1 saat Kai ve Taehyun'un sesli tartışmaları Soobin'in iğrenç ötesi müzikleri sesli şekilde söylemesi ve Beomgyu'nun siyah arabaları saymasıyla geçmişti.Fazla gürültülüydü.Buna rağmen memnundu Yeonjun.En son Aşk-ı Memnu kritiği yapan arka üçlü uykuya dalmışlardı.Öndeki ikili ise sessizdi.

Yeonjun yana döndü hafifçe
"Luna seni özlemiştir.Bi gün gel ziyaret et."

Beomgyu camda olan gözlerini Yeonjun'a çevirdi.
"Bende onu özledim.Ve sadece bir gün mü Choi Yeonjun.Ben o çocuk için saçımı süpürge ettim ve sen bana sadece 1 günü mü layık görüyorsun? Seni dava ederim."

"Hey hey sakin ol şampuan.Kapım yani demek istediğim kapımız sana her zaman açıktır Choi Beomgyu."

"Hangi kapı?"
"Anadolu'nun kapıları amk.Evimin kapısı Beomgyu.Seni evime davet ediyorum."

"Ne beni eve mi atmaya çalışıyosun?"

Güldü Yeonjun sinirleri bozulmuştu.
"Anlamak istediğini mi anlıyorsun yoksa?"
Hafif ima barındıran ses tonuyla konuştu Yeonjun.

"Belki?"diye yanıtladı Beomgyu biraz tepki ölçer gibi sormuştu ve hafiften yanakları kızarmıştı.

Yeonjun sırıttı ama bir şey demedi.Üzerindeki bakışları hissedebiliyordu.Garip ortamı dağıtmak için radyoyu açmaya karar verdi.
Çalan şarkının sesini açtı.Bu şarkıyı severdi.

"Dearest,I'm broken
My body is unspoken
How could I be loved?

Wake up in the morning
Feeling uncertain
Like a burning old scar."

Bir yandan eliyle direksiyonun üstünde ritim tutarken bir yandan şarkıyı söylüyordu.Tam şarkıya devam edeceği sırada Beomgyu devam etmeye başladı.

"For I remember
The courage I had as a child
Various colours I'm hiding inside

Ciddi olamazdı.Sesi o kadar güzeldiki bu güzellik karşısında eğilmek istedi Yeonjun.

She's a rainbow
She's a rainbow
And I am
A difficult man."

Ona döndü Yeonjun."Sesin çok güzelmiş Beomgyu.Çok güzel söyledin.Bi an cidden gözyaşlarımı tutamayacağım sandım."

"Şey teşekkür ederim sende güzel söyledin."

"Senin kadar değil."

Yine utandı Beomgyu cama dönerken bi şey mırıldandı belli belirsiz.

"Bana umut verme."

"Anlamadım Beomgyu.Ne demiştin?"

"Güzel şarkı dedim."
Kafasını salladı Yeonjun ve yola döndü.

2 saatlik yolun sonuna geldiklerinde arka üçlüde uyanmıştı.Arabadan iner inmez eve doğru ilk koşan Taehyundu.

"ANAN TOP ANAN,GELDİM AMINAKOYAM."

"Sevinme tarzın hakkında ciddi bi çalışman lazım gibi geldi Taehyun."Kai kahkahalarının arasında zorla cümle kurabilmişti.

"Ne var oğlum.Özlemişim burayı.ŞU KOKUYA BAK AMK HUZUR KOKUYO HUZUR."

"Tamam Taehyun en huzurlu sensin."

"Soobin seni uzay mekiğinde sıfır yer çekimiyle sikerim."

"Yeter oğlum kesin birbirinizle dalaşmayı."İkisini bölen Beomgyu ile herkes eve doğru ilerlemeye başladı.

"Şimdi evde 3 oda var herkesi ona göre yerleştiricem tamam mı?
Öncelikle ben bu kattaki odada kalıcam.
Kai ve Soobin siz bi üst kattaki odada kalacaksınız.Ve Yeonjun-Beomgyu ikilisi en üst katta kalacaklar.İtiraz eden varsa alsın valizini köyüne dönsün benden bu kadar."

"Vay be tam bir misafirperver."Soobin'in söylediği şeye herkes güldü.Yol zaten yorduğu için odalara dağılmaya karar verdiler.

Yeonjun kendi valizini alırken inatla ve ısrarla Beomgyununkinide almak istedi.Ve iki valizi odaya çıkardı.Odaya girer girmez gördüğü şey ise iki üç saniye yerinde kalakalmasına neden oldu.Odada sadece çift kişilik tek bir yatak vardı.

(Selamlar ben Gece..Yeni bölümle geldim.Yeongyu ile kalın canlar:*))

WB-Yeongyu/BeomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin