"ULAN WOOYUNG GEL BURAYA LAN."
Kordidorda arkadaşını kovalayan çocuğun aklında olan tek şey;bu beladan nasıl kurtulacağıydı.Yeonjun'un ilkokuldan beri arkadaş olduğu,onun yüzünden defalarca kez başının belaya girdiği bir arkadaşıydı Wooyung.Bir şekilde sürekli aynı sınıfa düşmüşlerdi.Şimdi de çok sevgili arkadaşı derste spor salonunda takılmış,müdür yardımcısına yakalanınca anahtarları Yeonjun'dan aldığı yalanını söylemişti.Ve şimdide Müdür yardımcısı odasında Yeonjun'u bekliyordu.
"Ya kanka nolur bi kere daha kurtarsan götümü.Valla herkes iyi gün dostu olmuş.Çok yazık tch tch tch!"
"ULAN SENİN İFLAHINI SİK-"
Lafı bir bedene çarptığında yarıda kesilmişti.Kendisi geriye sendelerken çarptığı beden yere düşmüştü.Düşen kişiden acı dolu bi ses gelince yardım etmek için elini uzattı telaşla.
"Çok özür dilerim.İyi misin?"
Düşen beden kafasını kaldırınca şaşırdı Yeonjun.Bu çocuk geçen gün kafeye gelen ve tek kelime etmeyen tuhaf çocuktu.Aynı okulda olduklarını bile bilmiyordu.Adını hatırlamak için hafızasını zorladı Yeonjun.Neydi...Beomgyu?
Beomgyu şok olmuş gözlerle karşısındaki bedene bakıyor,kendine uzatılan eli tutmak için bi girişimde bulunmuyordu.
Yeonjun yine kaşlarını çatmıştı.Tanrı aşkına sorunu neydi bu çocuğun? Sesli bi nefes verip elini geri çekti."Beomgyu'ydu değil mi? Geçen gün kafeye gelmiştiniz arkadaşlarınızla ordan hatırlıyorum.Sana çarptığım için cidden üzgünüm umarım iyisindir."
Beomgyu hafif silkelenip yerden destek aldı.Sonra da yavaşça yerden kalktı.
Ağzını açıp kapadı,göz teması kurmuyordu.en sonunda konuşmaya karar vermiş olacak ki tekrardan açtı ağzını."Sorun yok,iyiyim."
Ve arkasını dönüp gitti.Tuhaf diye düşündü Yeonjun,Beomgyu cidden tuhaf biri.Ve şöyle bir gerçek vardı ki Yeonjun tuhaf şeylerden nefret ederdi.Kaşlarını çatıp kendisine uzaktan el sallayan bedene döndü.Wooyung.Ah!onu cidden öldürecekti.
"Ulan it herif bu yaptığın kaçıncı götlük lan.Bak elim ayağım titriyor.Sana seçim hakkı tanıyorum.Ters yatırıp düz mü sikeyim,düz yatırıp ters mi sikeyim seni?"
"Ne kadar ahlaksız teklifler bunlar Yoncuncum.Lütfen bu tür yeteneklerini manitalarına sakla."
"LAN HALA KONUŞUYO GEL ŞURAYA AMK ÇOCUĞU"
Tam üzerine koşucağı sırada koridorun karşı tarafından Taehyun'un sesi duyuldu.
"SİZ İKİ GERİZEKALI BİRBİRİNİZİ YERKEN ABİNİZ SORUNU HALLETTİ GELİN ÖPÜN ELİMİ ŞİMDİ."
Yeonjun rahatlama hissiyle derin bi nefes verdi.Taehyun..bu çocuğu cidden seviyordu.Lisede tanışmıştı onunla ve 4 senede kardeşim diyebileceği biri olmuştu.Çok zekiydi ve kurnazdı.Sorunları ustalıkla çözebiliyordu.
Ona doğru koşup sıkıca sarıldı.
"Ulan senin canına kurban elini bırak götünü bile öperim."
Ona iğrenme belirtileri olan bakışlarını atıp
"İğrençleşme ağzına yumruk atarım."dedi Taehyun."Vurduğun yerde gül biter canına yandığım."
Onlar böyle birbirleriyle atışırken Wooyung geldi yanlarına.
"Ulan aferin aferinde nasıl çözdün lan olayı.""Bak şimdi enayi herif,senin spor salonunun anahtarlarını temizlikçi abladan çaldığını söyleyemediğim için tanıdığım birini soktum devreye.12.sınıflardan Soobin var bizim yan sınıfta arkadaşım olur kendisi.Nöbetçiymiş bugün onu araya soktum ayaküstü 40 yalan söyleyip kurtardım sizi bu durumdan.Cehennemide garantilemiş oldum teşekkürler size."
Yeonjun arkadaşına gurur dolu bakışlarıyla baktı.
"Senin için cehenneme vip bilet bile hazırlarım ben ayıp ediyosun.""Valla helal olsun.Sen her gün bizi dahada şaşırtıyorsun hocam."diye ekledi Wooyung.
"Bu hepimizin başarısı çocuklar."
Taehyun ve Wooyung kendi aralarında gülüşürlerken Yeonjun aklına takılan şeyi sordu Taehyun'a."Taehyun,Soobin demiştin değil mi? Sarışın bi çocuk muydu? Böyle uzun hafiften sıska?"
"Evet kanka sen nerden tanıyorsun lan bizim Soobin'i.Aynı apartmanda oturuyoruz ordan arkadaşız."
"Geçen gün çalıştığım kafeye gelmişlerdi arkadaşlarıyla.Yanında Kai diye bir çocuk vardı.Bir de...Bir de şey Beomgyu."
"Ooo ekip yine geziyormuş bensiz.Ben bunu onlara ödetmezsem adımda Taehyun değil."
Yeonjun hiçbir şey söylemedi bunun üzerine.Ve sonra kantine gitmek isteyip istemediklerini sordu.Herkes onaylayınca kantine doğru ilerlemeye başladılar.
(Merhabalar ben Gece.Yeni bölümle geldim.Umarım beğenerisiniz:*)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WB-Yeongyu/Beomjun
FanfictionTuhaf diye düşündü Yeonjun,Beomgyu cidden tuhaf biri.Ve şöyle bir gerçek vardı ki Yeonjun tuhaf şeylerden nefret ederdi.