KAVGA

455 69 58
                                    

Sabah uyandığında yine yanında Beomguyu'yu göremişti Yeonjun.Ve bundan epeyce rahatsızdı.Yataktan kalktı ve aşağı kata indi.O tam merdivenlerin sonundayken Beomgyu mutfaktan çıkıyordu.

"Günaydın Beom."Güzel bi gülümseme sundu Yeonjun.

Beomgyu Yeonjun'a döndü ve gözleri...gözleri ifadesizdi yeniden.Bunu beklemiyordu Yeonjun.

"Günaydın Yeonjun.Ve adım Beomgyu. Beom değil."Ardından arkasını dönüp balkona ilerledi.

Şoka uğradı Yeonjun.Keyfi kaçmıştı.Cidden bu çocuğa ulaşmak neden bu kadar zordu?Neden yakınlaştıklarını hissettiği her anda kendini geri çekiyordu?Bir şeyler için çabalıyordu Yeonjun neden karşılık vermiyordu?Anlam veremedi.Uzun süre orda beklediğini anlayınca o da arkadaşlarının yanına adımladı.

"Kahvaltı edip çıkalım arkadaşlar çok geçe kalmak istemeyiz."

"Haklısın Kai yarın okul var zaten."Soobin ona hitaben konuştu.

Masada sohbet dönmeye başlamıştı.Okuldaki hocalardan,çocukluklardan,anılardan,her şeyden konuşuldu.Konuşma boyunca ise Beomgyu sessizdi.Sadece önündeki tabağa bakıyor arada kafasını kaldırıp arkadaşlarına göz gezdiriyordu.Ama bir kere bile Yeonjun'a bakmıyordu.Sinirlendi Yeonjun bakışlarını istedi.Gülümsemesini istedi.Sonuçta arkadaşlardı değil mi?Kendisiyle de yakın olmasını istedi.

Kahvaltıyı bitirdikten ve evi toparladıktan sonra evlerine dönmek için yola çıktılar.Gelirken nasıl oturdularsa dönüşte de aynı şekilde oturmuşlardı.Arkada Soobin,Kai ve Taehyun önde ise Yeonjun ve Beomgyu.

Soobin Kai'ye bakarak konuşmaya başladı.
"Yeonjun klimayı kapatır mısın?Kai üşüyor."

"S-sen benim üşüdüğümü nasıl anladın?"Hafif şaşkındı Kai.Normalde çok belli etmezdi üşüdüğünü.

"Üşüdüğün zaman burnun kızarıyor yavrum."

Kai'nin Soobin'e olan bakışları yumuşadı ve aşırı duygu yüklü bakmaya başladı.

"Aşk kuşları bölüyorum ama klimayı kapattım haberiniz olsun.Soobin istersen Kai'ye sarıl biraz ısıtırsın."Yeonjun piç gülümsemesiyle konuşunca Kai daha çok utandı ve Soobin'e sokuldu.

Soobin ise dikiz aynasından Yeonjun'a 'Helal Kardeşim' bakışları atıyordu.

Yeonjun Beomgyu'ya döndü,o ise cama bakıyordu.Belki biraz araları düzelir diye konuşmaya başladı.

"Beomgyu eğer üşüyorsan arkadan ceketimi versinler sana."

"Gerek yok Yeonjun.Eğer üşüseydim kendi ceketimi alırdım."

"Bir sorun mu var?"

"Kanka hayırdır bi meraklısın bugün.Aniden Beomgyu meraklısı kesildin başımıza.Yok işte bi şey."Ortamın anlık gerilmesiyle herkes birbirine bakıyordu.Yeonjun sıkıntıyla bi nefes verdi.Elinde olsaydı arabayı durdurur Beomgyu'yu bi güzel döverdi.

Taehyun ortamı yumuşatmak için
"Ya bugün de hava bok gibi."dedi.Kimseden ses çıkmayınca o da geri çekildi kabuğuna.İlk 1 saat aralarındaki gerginliği atamadılar.Ama sonra yavaş yavaş kendilerine gelmeye başladılar.

Ortamda sürekli şaka yapılıyor.Muhabbet dönüyordu.Üstüne üstlük Beomgyu da sabahki gibi sessiz değildi.Aslında en çok o konuşuyordu.Gülüyor,şakalar yapıyor,arkadakilerle uğraşıyordu.Ama Yeonjun'a karşı hiçbir adım atmıyor,Yeonjun ona bi şey söylese bile onu duymazdan geliyor,cevapsız bırakıyordu.

WB-Yeongyu/BeomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin