3. Bölüm

130 57 59
                                    

Selam yeni bölümden nasılsınız?

Normalde cumartesi günleri yeni bölüm atıyordum ama bir gün erkenden atmak istedim bölümü.

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

Evet bölüm sizlerle keyifli okumalar dilerim.

Benim sorum üzerine Zeliha

“ Şey sende istersen benimle kal bir süre ev bulana kadar otele de boşu boşuna para verme. Bir de iş bulmam lazım dedin ya hani gel sende bizim kanala orda çalış .” dedi bir heyecanla.

Düşününce mantıklıydı ama ben daha önce bir kanal da çalışmamıştım ki .

“Ev konusu olur da ben daha önce hiç bir kanalda çalışmadım ki .” dedim .

“ Staj başvurusu yaparsın zaten Sinan bey kabul eder çünkü yeni elemanlara ihtiyacımız var. Hem bende seni överim biraz . “ dedi.

Gülümsedim.

“ Annenlerde seninle mı kalıyor ?” diye sordum eğer öyleyse Zeliha’da kalamazdım.

“Ay yok kız onlar köydeler buraya da çok sık gelmezler gelecekleri zaman da haber veriyorlar zaten.” dedi bir çırpıda.

“ Peki o zaman ben yarın sana gelirim “ dedim.

“ Ne yarını ya bugün geliyorsun otele para mı verdin sen Güneş verdiysen de alırız canım .” dedi bu kız bu kadar hızlı mı konuşuyordu hep ya ben bu kısmı nasıl unuttum.

“ Evet otele para verdim bir gece fazla bir şey değil zaten .” dedim. 

Bu sefer sakin bir tonla “  Yemeklerimiz bittiğine göre ilk önce senin otele gidelim valizini al sonra da eve geçelim. “ dedi.

Başımı salladım ve garsonu çağırdım ikimizde yemeklerimizin parasını ödedik ve mekandan çıktık.

Otele yaklaştığımızda “ Zeliş bana bir tane güzel kahveci de öner biliyorsun kahve benim için her şey.” dedim.

“ Bizim Sinan bey de aynı senin gibi bir de çocukluk arkadaşı  Bilal bey onların gittiği bir kahveci var. Çokta beğeniyorlar oranın kahvelerini oraya gidersin sende hem de kanala yakın.” dedi.

Otele girip odama çıktım bu sırada Zeliha’da aşağıda annesi ile konuşuyordu. Özellikle param olmak üzere her şeyimi kontrol ettim ve valizle beraber odadan çıktım. Bugün banyo yapmam lazımdı ter kokmaya başlamıştım. Resepsiyona yaklaştım ve kartımı verip oradan ayrıldım. Dışarı çıktığımda Zeliha bir adamla konuşuyordu. Yanına gidip gitmemek arasında kalmıştım ki beni gören Zeliha bana seslendi.

“ Güneş gelsene.”

El mecbur onların yanına gittim. Zeliha beni gösterip “  Bu benim arkadaşım Güneş.” dedi.

Daha sonra o adamı gösterip “ Bu da çalıştığım kanalın haber kısmının yöneticilerinden  Bilal bey .” dedi.

Bilal bey “ Merhaba Güneş tanıştığıma memnun oldum.” dedi sesinde samimiyet vardı.

“  Bende tanıştığıma memnun oldum Bilal bey.” dedim gülümseyerek.

“ Sonra görüşürüz hanımlar arkadaşımı daha fazla bekletmeyeyim ben “ dedi ve yanımızdan ayrıldı.

Bu sırada benim canım arkadaşım Zeliha adamın arkasından aşık aşık bakıyordu. Zeliha’nın kolunu dürtüp “ Pişt uyan geldik .” dedim.

KAHVE AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin