Selamlar nasılsınız?
Yeni kurgumun ilk bölümü ile karşınızdayım.
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın .
Kahve Aşkı sizlerle keyifli okumalar dilerim
Hayat ne yapacağı ne yöne gideceği belli olmayan bir denizdi ve ben bu denizin ortasında kalmıştım. Oturduğum banktan ayağa kalktım ve derin bir nefes aldım. Otobüsün gelmesine bir kaç dakika kalmış olması gerekiyordu. Aslında bu şehri terk etmek istemiyordum ama biraz uzaklaşmak ve duyduğum gördüğüm şeyleri hazmetmem gerekiyordu. Otobüs durdu ve yolcular inmeye başladı herkes indikten sonra koltuk numaramı buldum ve oturdum.
1 Gün Önce
Ben Güneş Laçin annesinin güneşi babasının ise sadece kızı. Annemin mezarından uzaklaştım ve arabama binip çalıştırdım. Annem yaklaşık üç sene önce bir kazada hayatını kaybetmişti. O gittikten sonra bir süre kendime gelememiştim. Ta ki bir gece rüyama girip ‘ Ne olursa olsun her zaman dik dur güneşim ben seni her zaman izleyeceğim.’ demişti ve ben kendime gelmiştim o günden sonra.
Evin önünde durup arabadan indim arabayı birazdan Hüseyin abi park ederdi. Ben herkesin olmak istediği o kızdım daha doğrusu o kız gibi davranmaya zorlanmıştım. Aslında ben böyle olmak istemiyordum ki. Babam zengindi ne de olsa bir villada yaşıyorduk. İç mimarlık okumuştum baba parasıyla dışardan bakanlara göre ama hiçte öyle olmamıştı.
Kendi emeğimle okumuştum hatta gizlice hayalim olan gazeteciliği bile uzaktan okumuştum.Annem vefat edene kadar her şey çok güzeldi. Babamla aram hiçbir zaman çok iyi olmamıştı annemden sonra ise daha da aramız açıldı.
Eve girdim ve odama geçmek için merdivenleri çıkıyordum ki onun yani babam Halit Laçin’in sesini duydum. Sessiz bir şekilde hareket ederek çalışma odasının önüne geldim. Kapı tam kapalı olmadığı için sesi çok net duyuluyordu.
” Evet bir tanem bugün söyleyeceğim Güneş’e evleneceğimizi .”
Bir an anlam veremedim duyduklarıma bu bir şaka olmalıydı.
“ Hayatım sen düğünümüzü düşün ve bu işi bana bırak hadi görüşürüz.” dedi.
Kalbimi tuttum ve duvara yaslandım. Daha ne kadar olmuştu ki evleniyordu.
Derin bir nefes aldım ve zorla da olsa o yerden uzaklaşıp kendimi odama attım. Kapıya yaslanıp yere oturdum. Hıçkıra hıçkıra ağlamak isteyen kalbime inat sessizce ağladım bir süre. Saate baktığım da yemek saati olduğunu gördüm.
Ayağa kalkıp odamda ki banyoya girdim ilk önce elimi yüzümü yıkadım. Aynadan kendime baktığımda karşımda ezik güçsüz bir kız gördüm ama ben öyle olmalıydım. Annemin sözleri aklıma gelince duruşumu düzelttim ve “Ben güçlüyüm “diye mırıldandım.
Odamdan çıkıp salona indim. Halit Laçin çoktan kurulmuştu masaya. Onun söylemesini bekleyene kadar tek bir laf etmeyecek o söyledikten sonra içimdeki zehri kusacaktım. Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirip masaya doğru ilerlemeye başladım.
Beni gören Halit Laçin “ Güneş biraz geciktin .” dedi.
Sesimi normal çıkarmaya çalışarak
“ Uyuya kalmışım ondan biraz geciktim “dedim.Başını salladı ve “Yemekten sonra çalışma odama gel konuşacağız.“ dedi.
“Peki” dedim.
Canım her ne kadar istemese de zorla bir şeyler yedim. Yemek saatinin sonunda bitmesi ile derin bir nefes aldım.
Halit Laçin ayağa kalkıp “ Odam da bekliyorum seni “ dedi
ve yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHVE AŞKI
RomanceGüneş babasının yani Halit Laçin'in yeni birisi ile evleneceğini duyunca çılgına döner. Daha annesi öleli 3 yıl olmuştu. Güneş daha fazla bu duruma dayanamayıp biriktirdiği belli bir miktar parayla otobüs terminaline gider ve bilet alır. Şansa ki sa...