Техьон відкинув голову назад, бажаючи зайняти зручніше становище. Чонгук дихав йому в шию, обпікав близькістю, малюючи сліди червоніючої реакції. Відстань - міліметри, температура - неприпустима. Їм терміново треба звідси бігти, поки настоялося повітря не стиснуло легкі, як забуті після свята повітряні кульки.
На цьому місці варто перерватися і зробити кілька необхідних уточнень: по-перше, в обмеженому одним квадратним метром просторі вони опинилися не з власної волі - їх сюди заштовхали, а зовні не полінувались закрити на ключ. По-друге, Техьон стогнав не від задоволення, а від безвиході, що накриває щоразу, коли подібне відбувалося знову і знову. По-третє... По-третє, просто Чімін.
Рік тому їх із Чонгуком спільний друг вирішив, що вони трапляються. Як і чому він прийшов до таких висновків, ніхто не знав, проте заперечувати ідею не стали. Усі давно звикли, що Чімін трохи "з дурницею". Яка різниця, що за думки оселились у його голові цього разу? "Є! Різниця є!" - голосно твердили Техьон з Чонгуком. Останнього, до речі, особливо хвилював той факт, що Чімін зазіхнув на його чисту гетеросексуальну орієнтацію. Така репутація, знаєте, вибудовується роками, а руйнується лише за один день. Або за один секс.
Техьон був найдобрішою людиною в компанії, тому довгий час терпів жарти друга, але одного чудового дня не витримали і його нерви.
Чонгук підвів голову і глянув на очі Техьону. Від жару його дихання слова відчувалися липкою в'яззю.
- Твій друг неадекватний.
- Не хочу тебе засмучувати, але він і твій друг теж.
- Давай сплавимо його на вихідні до бабусі з дідусем.
Техьон знову невдало смикнувся, спробувавши віддалитися від ледь помітних у темряві очей, але в результаті лише вже притулився до грудей Чонгука. Краще не рухатися - так надійніше.
- Ти назвав нас батьками Чіміна? Це ти точно дарма.
- Та кинь. Не стоїть він під дверима.
- Я тут, хлопці, - почувся нетерплячий голос Чіміна. - Стою з диктофоном і чекаю, коли ви увійдете до активної фази.
Техьон глянув на Чонгука, мовляв, я ж тобі говорив, і грубо вдарив ліктем у двері.
- Ніхто тут нікуди не збирається. Випускай нас!
Місця у приміщенні для співіснування двох людей було недостатньо, проте Техьон із Чонгуком примудрялися порушувати негласні закони простору, поділяючи на двох одне гаряче повітря. Чонгук нахилився ближче (що здавалося неможливим) і прошепотів наполовину жартівливо, наполовину серйозно:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шиперські війни
FanfictionПак Чімін переконаний на всі сто відсотків: два його близькі друзі зустрічаються. От тільки відкрито визнавати свої почуття вони чомусь не хочуть. Кім Техьон теж дещо переконаний: Пак Чімін поїхав, і він навіть готовий на помсту вигадати йому віднос...