— Техьоне, скільки ми вже зустрічаємося?
Кім ковтнув через трубочку освіжаючого коктейлю і поглянув убік, уникаючи зорового контакту. Ой, що то там за вікном? Машини? Як цікаво.
— Три роки, начебто, — промимрив він неохоче.
— І коли мої батьки довідалися про наші стосунки?
Техьон допив залишки солодкої рідини і почав видавати хлюпаючі звуки. Йому не подобалося, чого йшов діалог.
— Та на другий день наших стосунків і впізнали, коли застукали у тебе в ліжку.
— Саме! — вигукнув Чонгук. — А ти своїм батькам так і не розповів про нас. На твою думку, це нормально?
— Ледве. Як можна вважати нормальним той факт, що твоя мати спіймала нас ранком після першого сексу. У мене все ще є психологічна травма після того випадку!
— Техьон! — завів Чонгук. Але що Кім міг вдіяти? Уникаючи незручних тем, він завжди примудрявся скочуватися в абсурд.
— Чонгук-і, — постарався він почати з вражаючим спокоєм. Можливо, він навіть буде серйозним. — Розумієш, моя мати, вона... Ну, ніби... А батько... Ой, батько взагалі... як би... — Техьон усіма силами пояснював, розмахуючи руками. — Та й взагалі мої батьки небагато... Не те щоб прям зовсім, але ось трішечки... — Він послав останній яскравий сигнал очима і спитав: — Розумієш?
Чонгук зміряв його вражаючим спокоєм і відповів:
— Зрозумію, коли ти почнеш нормально говорити.
Техьон застогнав, усвідомлюючи, що висловлювати свої думки буде набагато важче, ніж він думав. Чонгук сидів навпроти і збирав останні крихти терпіння.
— Просто я не розповідав їм про свою орієнтацію, — ще одна спроба почати, — бо вони начебто... пауза, гомофоби?
Чонгук насупився.
— Це ти зараз мене питаєш?
— Ні, — нарешті заспокоївся Техьон. — Це було не питання, вибач. Я стверджував: так, вони гомофоби.
Чонгук відкинувся на стільці, схрещуючи руки на грудях.
— Що за дурниці? Я знаю твоїх батьків близько десяти років – приємні люди. Вони неймовірно люблять тебе, а до мене ставляться із теплотою та турботою. Впевнений, вони не будуть проти наших стосунків.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шиперські війни
Hayran KurguПак Чімін переконаний на всі сто відсотків: два його близькі друзі зустрічаються. От тільки відкрито визнавати свої почуття вони чомусь не хочуть. Кім Техьон теж дещо переконаний: Пак Чімін поїхав, і він навіть готовий на помсту вигадати йому віднос...