Чімін був у душі вже добрі двадцять хвилин, і виходити з нього найближчим часом, зважаючи на все, не збирався. Юнгі вкотре глянув на годинник, що висів на його стіні, і важко зітхнув. Пів на першу ночі. Адже йому завтра (сьогодні) до першої пари... І ось що в цьому випадку накажете робити? Не скористатися старими методами не вдасться. Чімін сам винен.
Юнгі зняв свій улюблений годинник і залишив його на столі, перш ніж вирушити у ванну кімнату. З кожним його впевненим кроком звук води, що ллється, посилювався, через що боятися бути спійманим за "стеженням" не доводилося. "Просто почищу зуби і вирушу спати, нічого більше!" - саме з цією думкою Юнгі прошмигнув у відчинені двері.
Чімін захоплено змивав шампунь зі свого волосся, попередньо заплющивши очі, тому не побачив хлопця, що сперся на раковину. Шторка була засунута лише наполовину, і Юнгі, що вже засунув у рот щітку, міг безкарно вирячитися на голу спину свого співмешканця, опускаючи погляд з кожною секундою все нижче і нижче.
Чімін же в цей час наносив на все тіло гель для душу, думками кручена в невідомій частині Всесвіту. Потім він раптом обернувся обличчям до стіни і почав намилювати собі ноги, нахилившись для цього до самих ступнів. І видовище, яке постало перед очима нещасного Юнгі, змусило його подавитися зубною пастою і зайти в приступ безшумного кашлю. Йому здається, чи п'ята точка його хлопця зараз виглядала дуже притягально? Вона жадала чужої уваги та ніжних погладжуючих рухів по всій своїй поверхні. І здавалося б: подумаєш, лише охуенная дупа Чіміна, ну що він там не бачив? Однак збудження вже клітинами обволікає все тіло, концентруючись в одному певному місці, вимагаючи продовження, вимагаючи дій, вимагаючи не бути пригніченим. Пак Чімін завжди буде для Юнгі бажаним, з цим нічого не вдієш.
Ні, а з чого, власне, він повинен відмовляти собі у забаганках? Не для цього вони з Чімін перейшли межу. Сплюнувши залишки пасти і прополоскавши рот теплою водою, Юнгі швиденько скинув із себе одяг і впевнено заліз під душ до хлопця.
- Тобі спинку потерти? - прошепотів він біля самого вуха.
Чімін зойкнув на надмірно високій ноті і руками схопився за область серця.
- Боже, Юнгі, ти моєї смерті хочеш? Навіщо так лякати?
Юнгі не став слухати докори і вигуки Чіміна, і натомість щільніше припав до його тіла, втискаючись грудьми в міцну спину. З лівого боку в його тіло вдарили струмки гарячої води, через що довелося заплющити очі, рятуючись від купки бризок, що пригнічували. Але Юнгі і не потрібно фокусувати погляд, щоб губами відчути пружність чужої шкіри. Пахне цитрусовими - йому подобається.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шиперські війни
Hayran KurguПак Чімін переконаний на всі сто відсотків: два його близькі друзі зустрічаються. От тільки відкрито визнавати свої почуття вони чомусь не хочуть. Кім Техьон теж дещо переконаний: Пак Чімін поїхав, і він навіть готовий на помсту вигадати йому віднос...