11. Техьон, який щасливий

70 9 0
                                    

Сонце заліпило з самого ранку, обласкуючи шкіру Техьона зігріваючими променями. Пастельна палітра змішалася на стінах з жовто-жовтогарячими відтінками, сліпучи своєю яскравістю і неприкритістю ніжних почуттів. Мабуть, час уже наближався до полудня, проте прокидатися в Чонгуковій кімнаті ніхто не поспішав.

Техьон ліниво потягнувся, відчуваючи під боком ніжну шкіру чужого тіла, через що губи одразу ж розпливлись у щасливій усмішці. Не розплющуючи очей, він відчув, як Чон міцніше стиснув його в обіймах, притискаючи за плечі до свого тіла. Так, це найкращий початок недільного дня.

Чонгук так і не зміг розліпити свої очі, тому сонним голосом він тихенько пролепетав Техьонові кудись у шию:

— Чому ти не спиш?

— Так часу десять годин, я вже виспався.

— У вихідні не можна вставати раніше, ніж одинадцята, ти не знав? — Чон не поспішав прощатися зі сном, адже зміг урвати собі його шматочок лише жалюгідні три години тому. Проте Техьону про це знати необов'язково.

Голос Чонгука звучав приголомшливо. Техьону починало здаватися, що якщо він не вживе необхідних заходів, то його понесе разом з ним у світ сновидінь, адже він зміг вирватися з його полону лише кілька хвилин тому.

Але хлопець не збирався так просто здаватися. Все, що від нього вимагалося зараз, це розбудити Чонгука. Якщо той прокинеться – спати не буде вже ніхто.

— Чонгуккі... — Техьон тремтить своїм оксамитовим носиком об чужу щоку, намагаючись зацікавити друга ранковими ніжностями. Однак Чонгук на всі сторонні дії лише ліниво посміхається, сопить, прицмокуючи губками, і продовжує насолоджуватися невгасаючими відлуннями ранкової дрімоти. Так річ не піде.

Техьон стосується м'якими губами вилиць і повільно прямує вниз, залишаючи ніжні поцілунки спочатку на шиї, а потім на ключиці, що випирає на золотистій шкірі. Швидкий погляд нагору і слідом розчарований видих: Чонгук примудряється не реагувати і на це. Тоді Техьон підключає руки. Він гладить атласну шкіру на грудях хлопця, смикає його за соски, викликаючи недбалий сміх, і поступово опускається пальчиками вниз: спочатку до пресу, потім до тазових кісточок, потім на сантиметр нижче ... і ще нижче ... Чон відчуває, куди прямує пустотлива рука Техьона, і різко перехоплює її дорогою.

Шиперські війниWhere stories live. Discover now