12. Джин, який придумав новий план

49 9 1
                                    

— У нас тут що, клуб шанувальників теплого одягу? Чому всі у светрі?

Хлопці обернулися на Дахьон, що присіла за загальний стіл, і багатозначно переглянулися між собою. Чонгук, Техьон, Чімін та Юнгі несподівано для самих себе виявили, що дійсно сиділи у в'язаних і зігрівальних предметах гардеробу.

— Осінь, — невпевнено відповів Чонгук, але його слова місцевого детектива не переконали.

— Так і минулого тижня осінь була. Светри чому сьогодні? — не вгамувалася дівчина.

— Я застудився, — несподівано вигукнув Чімін, чим позбавив решти відмінної відмазки. Чонгук навіть не втримався і цокнув язиком на знак протесту.

— А Юнгі вирішив за компанію заразити? — З усмішкою промовив Техьон.

Чімін схрестив руки на грудях, висловлюючи обурення з приводу брудних натяків у свій бік. Але відповісти він нічого не встиг, тому що його в цьому випередив Юнгі.

— Мені бабуся светр на день народження пов'язала, я вирішив порадувати її та вдягнути його в інститут.

— У тебе день народження навесні.

— Це аванс від подарунка.

Техьону на це не було чого відповісти, тому він лише знизав плечима, приймаючи ні краплі, що не переконали його виправдання.

— Якщо тут хтось і заражав когось усю ніч, то це явно були ви двоє, — усміхнувся Чімін, стріляючи очима у бік вигуків.

Техьон пирхнув, продовжуючи мачати свою картоплю в гострий соус.

— Я вчора весь вечір читав комікси, — після цього він замовк, роздумуючи, чи варто уточнювати деталі, але згодом все ж таки додав: — З Чонгуком.

— Ах, то ви "читали комікси", — Чімін навмисно загнув пальці при цитуванні друга, натякаючи на присутність підтексту. — Так як це називає сучасна молодь.

— Молодь? Чімін, ми ровесники. Чи що, думаєш, обзавівся папочкою в особі Юнгі і одразу набрався життєвого досвіду? Поспішаю тебе засмутити — ти такий самий дрібний, нахабний...

— Ким придбав? Татком? — раптом перепитав уражений Юнгі, але його ніхто не почув.

— ... дратівливий, настирливий ...

— Я старший за тебе на два місяці, зрозуміло, я твій хьон, — зауважив Чімін.

— ... незрілий, недосвідчений...

Шиперські війниWhere stories live. Discover now