5. Юнгі, який не перестає дивуватися

51 11 0
                                    

Юнгі завмер. Він мав готуватися до чогось подібного, коли спостерігав, як Чімін довго вибирав вбрання, підводячи й без того виразні очі. Повинен був, але полінувався напружити мозок і підключити пару-трійку додаткових звивин, щоб встановити логічний взаємозв'язок. Так що отримуй, Мін Юнгі: гей-клуб та щасливе обличчя поряд.

— Чімін. Навіщо?

Пак крутив головою у пошуках найкращого місця для огляду.

— Тобі треба перейнятися атмосферою, щоби написати реалістичний фанфік.

— Ти сам сказав, що необов'язково вбивати людей заради добрих описів.

— Ну, ти порівняв, звісно: вбивства та гей-клуб.

— Але тут також убивають.

— Кого?

— Гетеросексуальність.

Натовп обступив їх з усіх боків. Юнгі відчув, що втрачає Чіміна, тому витягнув руки вперед і постарався схопити його за плечі. Другу тутешня атмосфера подобалася. Він насолоджувався музикою, хитаючи стегнами в такт; очі сяяли від захоплення.

Позаду пролунав чийсь голос: хтось гукнув Чіміна. Хлопці обернулися і побачили худорлявого хлопця з незграбними рисами в перекошених на бік окулярах. Його незграбна хода разом із безглуздою зовнішністю викликали у Юнгі жалість. Він запитливо глянув на Чіміна і прочитав по губах тихе, але впевнене трясця.

Незнайомець підійшов упритул. Юнгі відчув, як Чімін вчепився в його руку.

— О, Хьонбе! — промовив він, розтягуючи губи у фальшивій усмішці.

— Давно не бачив тебе тут, — зауважив хлопець. Він почухав потилицю, намагаючись жестами заглушити незручність зустрічі: — Ти, здається, переплутав якусь цифру у своєму номері, бо на мої дзвінки тобі відповідає голос автовідповідача.

Пак ніяково усміхнувся, продовжуючи якийсь час мовчати. Юнгі був упевнений: складає правдоподібну брехню.

— О, я просто втратив свій мобільник разом із SIM-карткою, довелося міняти номер, — сказав Чімін нарешті. Він голосно говорив, щоб перекричати музику. — Насправді це дуже цікава історія. Я розповім тобі, якщо принесеш випити.

Чімін підморгнув наприкінці, чим змусив Юнгі посміхнутися. Невже він думає, що хтось купиться на такий дешевий трюк? А потім у нього відпала щелепа, бо цей непоказний хлопець справді купився! Він зніяковіло посміхнувся, посилаючи Чіміну закохані погляди, і повним захоплення голосом промовив:

Шиперські війниWhere stories live. Discover now