14. Хосок, який отримав поцілунок від хлопця

49 8 0
                                    

— Стривай, а це не буде дивно, якщо ми зайдемо разом?

Чонгук не встигає відповісти, тому що двері в орендовану квартиру намджинів різко відчиняються, уявляючи погляду гостей голову Юнгі. Хлопців це не особливо дивує: їхній друг завжди примудрявся приходити на вечірки першим. Напевно, зараз він виконує роль дворецького, поки Намджун із Сокджином розливають випивку.

— Ви...

— Зустрілися біля під'їзду, — миттєво перебиває Техьон і прослизає у прочинені двері. Юнгі та Чонгук мовчки дивляться один на одного з хвилину. У першого в очах читається: "Я знаю, що ви спите разом", — а у другого: "Я знаю, що ти це знаєш".

— О, випивка! — долинає голос Техьона, і Чонгук уже мчить до кімнати, щоб зупинити його.

Але Джин його в цьому випереджає — він блискавично вихоплює склянку з рук Техьона і докірливо нагадує:

— Ти ж не п'єш.

Те невдоволено морщить носик і сумно відповідає:

— Ах, точно.

Чонгук оглядає присутніх на наявність повної комплектації, але, не дорахувавшись двох людей, голосно запитує:

— А де Чімін та Хосок?

Всі дружно повертають голови у бік Юнгі, чекаючи на якісь відповіді. Але хлопець лише гордо пирхає і незворушно смикає плечима:

— Чого витріщилися? Я без поняття.

— Але ж ви з Чіміном живете в одній квартирі. Хіба ви не мали приїхати разом?

— Ні, не мали.

Для кожного стає очевидним, що нічого більше на цю тему Юнгі говорити не збирається, тому загальними мовчазними переглядками приймається рішення тимчасово залишити розпитування.

Намджун тим часом підсувається ближче до Сокджина і непомітно шепоче йому на вушко:

— Здається, ці двоє у сварці. Вивести їх на чисту воду зараз буде навіть простіше, ніж я гадав. Злий Юнгі — нестримний Юнгі.

Джин нічого не відповідає, бо з коридору знову чується дзвінок. І перш ніж Юнгі схоплюється з облюбованого двома секундами раніше крісла, Намджун подає йому знак сидіти і сам вирушає зустрічати нового гостя.

— Я відчиню, — каже він і зникає в тіні коридору, щоб повернути замок на дверях. Через кілька хвилин вдалині чути шум і сміх одразу двох людей. Навіть якби Чонгук виявився з народження глухим, за одним виразом обличчя Юнгі він зміг би здогадатися, що Чімін і Хосок прийшли на пиятик разом.

Шиперські війниWhere stories live. Discover now