3. Техьон, який переходить у наступ

53 11 0
                                    

Чімін зустрів Техьона в коридорах інституту, і той люб'язно повідомив йому, що Юнгі розшукує його в чоловічій роздягальні. Здавалося б: сварка напередодні, незрозумілі жарти з приводу стосунків, маршрут у роздягальню, що пустує під час пар, — це мало наштовхнути на погані підозри. Але не наштовхнуло. Не те щоб Чімін був дурненький — скоріше наївний.

Спершу здалося, що в роздягальні нікого немає. Але незабаром з-за найближчого кута вискочив Юнгі, і тоді Чімін на власні очі зміг побачити його природну красу — всю, без цензури. Він без сорому оглянув друга з ніг до голови, багатозначно помітив:

— На тобі немає одягу.

Юнгі, у якого зараз вся душа була "нарозора", схрестив руки на грудях.

— Невже?

Чімін про всяк випадок ще раз пройшов поглядом по фігурі. Підтвердив:

— Так, зовсім нічого. Ти на сто відсотків голий.

— Поки я був у душі, хтось украв мій одяг, — пояснив Юнгі.

У голові Чіміна забігали математичні формули. Він з розумним виглядом склав альфу з бетою, одержав омегу і видав підсумок:

— Тряссця. Техьон!

— Думаєш, це він?

— Я впевнений, що то він. Мені пощастило зіткнутися з ним у коридорі. Він сказав, що ти шукаєш мене тут. Думаю, це один із його жалюгідних способів помститися мені.

Юнгі закотив очі, хитаючи головою.

— Здорово. І чому я мушу страждати через твої ідіотські жарти?

— Це не жарти! Я впевнений, що вони зустрічаються з Чонгуком.

— І яким, цікаво, чином тебе це стосується? — Чімін насупився, як дитина, відповідати не став. Юнгі зітхнув стомлено і простяг до нього руки. — Гаразд, роздягайся.

Він підчепив край футболки, потяг нагору. Чімін відразу схаменувся і вдарив хьона по руках.

— Гей! Ти що робиш? Відвали!

— Мені треба сходити до шафок за запасним одягом. Поділися футболкою, не зменшиться. Тебе все одно вже половина універу напівголим бачила.

— То була хореографія. Це інше!

Почалася суперечка. Їхні ноги сплелися, рюкзак Чіміна впав на підлогу, а футболка в кількох місцях затріщала по швах. Через хвилину Чіміну вдалося вирватися з рук хьона, і тоді той плюнув убік, розлютившись.

Шиперські війниWhere stories live. Discover now