Erva ile birlikte konağa yürüyerek gittik. Hava iyicene kararmıştı. Korkmuyo değildim.
Ervaya baktım. Sakin sakin yürüyordu.
"Erva"
"Efendim"
"Konağa daha çok varmı? Ben acıktımda"
"Yarım saat var istersen burada bir şeyler yiye biliriz." Kafamı salladım.
Erva dükkana girdin bende onu bekledim. Bir süre sonra dükkandan elinde iki poşet ile çıktı.
"İkimize tam döner aldım. Birde yanında şalgam. Ama senin için ayran aldım" dedi.
"Teşekkürler" dedim. Sadece kafasını salladı.
İlerdeki banka geçip oturduk. Dönerleri yemeğe başladık...
Erva benden önce yemeğini bitirdi. Bende hemen bitirip poşetleri çöp kutusuna attım.
"Hadi gidelim" dedim.
Beraber yürümeye başladık.
Biraz ilerde bağırış sesleri geldi. Ben ve Erva yavaş adımlarla o tarafa baktık.
İki grup birbirine feci bir şekilde girmişti.
"Liza hadi gidelim"
"Hayır. Baksana nasıl kavga ediyorlar."
Erva benim elimi tuttuğunda. Gözüme Bora takıldı. Oda kavganın içindeydi.
Adam ona sert bir şekilde vurdu.
"Abii!" Diye bağırdım.
Kavgadakiler birden bize baktı.
Elimi Ervadan kurtarıp koşarak Boranın yanına gidip diz çöktüm. Burnu hep kan olmuştu.
"İyimisin?" Dedim.
"Senin burada ne işin var?"
"Bunu şimdi sorma."
Ayağa kalkıp Boraya vuran kişiye baktım. Uzun boylu esmer tenli, iri yapılı birisiydi.
"Sen ne hakla abime vurursun" dedim.
İlk başta afalladı.
"Ne? Abi mi?"
"Evet. Sen kimsinde benim abime vuruyorsun. Yaşından başından utan" dedim.
Güldü. "Sen beni büyük zannettin galiba. Ben 19 yaşından-"
"Banane bundan! Abime bir daha dokunma!".
"Vay Ajar bize bir kardeşin olduğunu söylemedin."
"Seni uyarıyorum eğer bir daha ona dokunursan seni mahvederi-" diyeceğim zaman arkadan silah sesi geldi.
Hızla arkamı döndüm. Gelen kişi Demir ve Aramdı. Diğer çocuklar hemen kaçarak gittiler. Tabi oda, gitti.
Demir beni gördüğünde şaşırdı.
Aram hemen Borayı ayağa kaldırdı ama Ervayı görünce şaşırdı. Bir anda elini çekti ve Bora düştü.
"Lan!" Dedi. Aram kendine gelip hemen Boranın koluna girdi.
Demir sinirli bir şekilde yanıma geldi.
"Senin ne işin var burada neden evde değilsin. Herkes seni arıyo deliler gibi!" Diye bağırdı. Korkmadım değil.
Erva hemen lafa atladı. "Benimle birlikteydi Demir abi. Beraber gezdik sonrada eve gelirken bu delinin kavga ettiğini gördük."
Dedi. Ama bu söz Demiri tatmin etmemişti. Elimi tutup beni arabaya bindirdi. Ardından Erva da arkaya bindi. Borada aram ile gitti. Demir arabaya binip, arabayı çalıştırdı. Yol boyunca ağzımızı bıçak açmadık. E açmayada korkuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİZA
De Todo14 yaşına kadar öz annesiyle yaşayan liza. BIR GÜN evlerine gelen Adamla o kişinin babası olduğunu öğrenir. liza buna ilk başta inanmaz çünkü ona babasının öldüğünü söylerler. Liza DNA testi yaptırır ve Babası olduğunu öğrenir. Babası ile Mardine z...