Hepinize merhaba balım💘
Kendimi yeni bir evrene ışınladım ve eminim ki burada sizinle çok güzel anlar yaşayacağız.
Şimdiden hepinize sonsuz teşekkür ederim.
Başladığınız tarihi buraya alabilir miyim?
Not: Hikayede argo küfür ve yetişkin içerik bulunmaktadır. Bunu göz önünde bulundurarak başlayın lütfen!
Not:Yaş farkı bulunmaktadır.!Eski zamanlarda Adana'da geçen tutkunu olacağınız bir aşkın hikayesi.
Duyurulardan haberdar olmak için: nemesisrosee
Keyifli okumalar ♡
🔐
Hayat, durmaksızın dönen bir çarktan ibarettir .
Yaşam denilen çarkı her çevirdiğimizde kendimizi bambaşka şekillerde buluruz.
Bir zamanlar en saf hallerimiz olan çocukluğumuz yarın serpilip kocaman bir genç olduğumuzda hayatın yükünü omuzlarımızda hisettirir.Seyhan'da her yaz olduğu gibi yine kavurucu bir sıcak hakimdi. Genç kız daha fazla dayanamadı ve koynundan çıkardığı, kendi elleriyle işlediği mendili ile alnındaki ve boynundaki terleri sildi.
Güneşin tepeden vurduğu tarlada pamuk toplamak çoğu zaman zulüm gibi gelirdi genç kıza lakin elden de bir şey gelmezdi. Annesi zaten hayvanlara bakarak çok yoruluyordu Kardelen'de destek olmak istiyordu annesine.
"Yoruldun mu gülüm?"
En yakın arkadaşının sesini işitti kulaklarında, o da tıpkı kendisi gibi tarla da pamuk topluyordu.
"Yorulmadım lakin güneş öyle bir vuruyor ki yüzüme başım döndü."
"Sende haklısın vallahi gülüm. Taş gibi hatunuz zengininden bir herif bulamadık. O değilde ben esmer hatunum kararsam da ne fayda amma senin o süt gibi tenin yanar ya yanarım da ona yanarım Kardelen'im!"
Arkadaşının hayıflanmasına gülerek tepki verdi genç kız. Gamze her zamanki Gamze'ydi. Onun bu deli dolu hallerini çok seviyordu Kardelen.
Gamze içinde Kardelen öyleydi kendisi her ne kadar hırçın, deli doluysa arkadaşı da bir o kadar narin ve nahifti.
Köyün gözde bekarlarındandı iki genç kız.
Kardelen sapsarı upuzun saçlarıyla dikkat çekerdi her zaman. Ok kirpikleri, yay kaşları, selvi boyu bakan dönüp bir daha bakardı vesselam! Öyle bir güzellik! Çok isteyeni çok seveni vardı peşinden koşan eksik olmazdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K A R A İ S A L I
Romance1990'lı yıllarda Adana'da geçen tutku dolu bir aşkın hikayesi. °Argo, küfür ve yetişkin içerik barındırır! °Yaş farkı bulunmaktadır! °Gerçek kurumlarla alakası bulunmamaktadır. °Her bir olay hayal gücümden ibarettir. 12.07.2023 ♧