BÖLÜM 17

24.2K 1.6K 453
                                    

Herkese selam ballarım💘

Sizleri çok çok özledim.

Göz bebeğimin 17. Bölümü ile karşınızdayım.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın olur mu?📌📌

1200 oy 500 yorum sınırımız💫

1200 oy 500 yorum sınırımız💫

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🔐

Huzurla kapattığı gözlerini yavaşça araladı, karşısında içi gidermiş gibi bakan gözlere kenetledi gözlerini. Lakin yanaklarını kavrayan avuçların verdiği sıcaklıkla tekrar kapatmamak için direndi Kardelen. Tam şuan, adamın kolları arasındayken zamanın durmasını istedi...

"Güzel olmuş muyum gerçekten?" Nazlanmak istedi o an. Nasıl olsa kocasıydı, nazını niyazını çekecek olan da oydu.

"Otuz yıllık yaşamım boyunca gözlerimin gördüğünün en güzelisin yavrum, daha ne diyeyim?" Onun güzelliğini tarif etmeye yetecek kelimeler hafif kalırdı. Parmaklarının ucuyla Kardelen'in pürüzsüz yanaklarını okşadı. Seneler sonra yaşamış olduğu bu yoğun duyguyu yaşatan kadın için günlerce şükür edebilirdi. Şefkat vardı gözlerinde, sevgi vardı... geç kalmışlığın pişmanlığı vardı.

Kardelen öyle içten gülümsedi ki.. Cesur, Kardelen'in ensesini kavradığı gibi hızla kendine çekerek dikkatini bir hayli dağıtmaya yeten kırmızı, dolgun dudaklara kapandı. Elleri kızın ufak yüzünü sıkıca kavramıştı. Tutkuyla, arzuyla öpüyordu. Kardelen anın şokuyla birkaç saniye duraksayıp dudaklarına hükmeden adama dayanamayarak karşılık verdi. Cesur, aldığı karşılıkla inleyerek daha hiddetle öptü. Kardelen ellerini yavaşça kaldırarak Cesur'un ensesine doladı. Aralarındaki boy farkı yüzünden adamın ensesini kendine doğru çekmeye çalışıyordu. Odada öpüşlerinin erotik sesi yankı bulduğunda Kardelen kısık sesiyle inledi. Arzu tüm bedenini ele geçirmiş, kasıklarında ince bir sızıya neden olmuştu.

K A R A İ S A L I Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin