Herkese tekrardan Merhaba ballarım💕
Göz bebeğimin 5. Bölümü ile karşınızdayım.
Bu hafta benim için çok yoğun geçtiği için bölüm yazmaya çok az vaktim vardı...
Yine de bir şekilde bölümü yazdım umarım seversiniz.
Haydi hemencecik okuyun ve oylayın.📌
Keyifli okumalar ♥️🔐
Genç adam kızın attan bir hışımla atladığını ve eve korkuyla koştuğunu görünce kendisi de kızın peşinden yürüdü.
Eve doğru adımını atacakken toprak yolda hızla ilerleyen siyah bir otomobil tozu dumana kattı.
Kaşlarını çatarak otomobile baktı.
Kendisinin aracıydı bu. Sürücü koltuğunu süzdüğünde Bedir'i gördü.
Bedir sağ koluydu genç ağanın.Bedir, karşısında ağasını görünce arabadan hızlıca indi ve önünü ilikleyerek Cesur'a doğru koştu.
"Abi sen nerdesin kurbanın olayım?"
Cesur adamının telaşla sorduğu soruya, "Sakin ol koçum telaşlanacak bir hadise yok!" Diyerek cevap verdi.
"Abi nasıl olmaz tüm Seyhan hatta tüm Adana sizi konuşur!" Bedir ağasının olaylardan habersiz olduğunu anladı.
Cesur ifadesizce "Bilirim aslanım yeni bir husus değil bu?"
Bedir hâlâ ağasının verdiği cevaplara tatmin olmayarak,
"Abi Allah aşkına sen bir kızı kaçıracak adam değilsin! Hangi babayiğit, isteyeceksin de sana kızını vermeyecek de hele?" Dedi şaşkınlıkla.Cesur işittiği saçma sapan kelamlar karşısında kaşlarını derince çattı! "Ne diyorsun ulan sen!"
Bedir Cesur'un gürleyerek verdiği cevaba kafasını eğdi. Korkuyla yineledi. "Abi kızı kaçırmışsın ya? Herkes seni konuşur Adana'da."
Genç adam hâlâ anlam veremiyordu Bedir'in söylediklerine. Sinirlerinin iyiden iyiye hopladığını hissediyor elinden bir kaza çıkmaması için burnundan sert bir soluk çekti. Boynundaki damarlar kendini belli etmeye başlamıştı.
"Lan bak beni dellendirme oğlum! Şu işin aslını astarını doğru düzgün anlat siktirme belanı!"
Bedir ağasının yüzüne gürlemesine karşı derince yutkundu. Eli ayağına dolanmış bir vaziyette konuşulan dedikoduları anlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K A R A İ S A L I
Romance1990'lı yıllarda Adana'da geçen tutku dolu bir aşkın hikayesi. °Argo, küfür ve yetişkin içerik barındırır! °Yaş farkı bulunmaktadır! °Gerçek kurumlarla alakası bulunmamaktadır. °Her bir olay hayal gücümden ibarettir. 12.07.2023 ♧