BÖLÜM 3

30.1K 1.3K 119
                                    

Hepinize merhaba balım💕

Nasılsınızzz?

Göz bebeğimin 3. Bölümü ile karşınızdayım.🤗

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın olur muu?📌

Medyaya çok sevdiğim bir şarkı koydum.

Keyifli okumalar♥️

Keyifli okumalar♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🔐

Genç adam, göğsünde baygın bir vaziyette yatan kızı belinden kavrayarak göğsünden kaldırdı, yanına uzandırdı ve kendisi de
Sırtında ki sızıyı siktir edip doğrularak kıza döndü.

Toprağın üzerinde sere serpe yatan kızın elbisesi baldırlarına kadar açılmış, bacaklarını gözler önüne seriyordu.

Cesur ağa, gördüğü manzara karşısında kaşlarını çatarak başını yana çevirmiş ve elbisesinin ucundan tutarak aşağı doğru çekiştirmiş, gizlemişti genç kızın bacaklarını.

Sert bir soluk alarak delici bakışlarını kızın çehresine doğru çevirdiğinde gördükleri karşısında afalladı.
Yüzünün her bir köşesine dağılan sapsarı saçlar gerçek olabilir miydi? Bu nasıl bir renkti!
Kızın yüzüne dikkat kesti.
Ellerini tereddütle kızın yüzüne çıkardı ve o sapsarı tutamları çekti çehresinden.
Minik yüzü tüm çıplaklığıyla gözlerinin önüne serildi.
Daha da dikkatle inceledi.
Pürüzsüz teni, kücücük burnu, dolgun pembe dudakları ve gül diye tahmin ettiği kokusuyla adamın aklını bulandırmıştı.

Ne saçmaladığının farkına vararak okkalı bir küfür savurdu.!

"Heyy! Hatun kendine gel."

omuzlarından tuttu ve sarstı. Lakin kız gözlerini açmıyor hâlâ bilinci kapalı bir şekilde yatıyordu.

Kafasını kaldırıp gökyüzüne baktığında havanın karardığını, bomboş bir tarlada yerde baygın vaziyette yatan küçük kadınla bir başına kaldığını gördü. Hırsla bir küfür daha savurdu. "Hassiktir!! Böyle işin amına koyayım!"

Öfkeyle etrafına bakındığında az ileride küçük bir kulübe olduğunu gördü. En iyisi oraya gidip birilerinden yardım istemekti. Eğilerek küçük kızın bedenini sıkıca kucaklayıp kulübeye doğru yürümeye başladı.

Kulübeye yaklaştığında içerisinde birilerinin olmasını umut ederek, kızı kucağında sabitleyip kapının tokmağına hızlıca vurdu bir kaç kez. Lakin içeriden bir ses gelmiyor, kapıyı kimse açmıyordu.
Eskimiş tahta kapıya sert bir darbeyle vurdu ve kapı gıcırdayarak açıldı.
içeri girip etrafı incelediğinde tozlanmış bir sedirden başka bir şey göremedi ve kızın bedenini oraya bıraktı.

K A R A İ S A L I Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin