BÖLÜM 7

32.5K 1.9K 378
                                    


Aşk bahçelerim selam💕

Gece sürprizi yapayım dedim😌

Haydi o zaman hemencecik okuyun ve yorumlarda buluşalım💘

Oy vermeyi de ihmal etmeyin📌

Keyifli okumalar ♡

Keyifli okumalar ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🔐


Kardelen kapının tok sesini işittiğinde rahatsızca yerinde kıpırdandı, bedeninde ve kalbinde anlamlandıramadığı hisler türüyordu. Neydi sahi?
Korku?
Heyecan?
Bilinmezlik?
Ya da hiç tanımadığı, daha doğrusu üç gündür hayatının merkezinde olan adamla mecburiyetten evlenecek oluşu?

Zihnini talan eden düşünceler elini kolunu bağlarken annesinin telaşlı sesini işitti.
"Hadi kızım aç kapımızı bekletme insanları."
Annesinin söylediklerine kafasını salladı ve derin bir nefes alarak kapının kulpunu tuttu.
Az sonra bu kapıyı açtığında hayatı çok farklı bir yöne evrilecekti.

Bir kaç gün önce ağa'lığına burun kıvırdığı adamın mecburi karısı olmak için bir adım atacaklardı...

Kedine sakin olmasını telkinleyerek kulbu aşağı indirdiğinde kapı açıldı ve az önce hissettiği ne varsa yerle bir oldu.
Önünde var olan beden tüm hislerini alabora etti.
Dün yaşadıkları anlar hatırına düştüğünde utançla gözlerini yumdu.

Kulaklarına dolan mırıltılar gözlerini açmasına sebebiyet verirken bakışlarını kesen kahveler kalbini hoplattı.
Mavileri adamın kahvelerinde takılı kaldı, adamın bakışları Kardelen'i alaşağı etti. İlk defa bu denli bir heyecan hissediyordu.
ilk defa kabinin yerinden sökülecek kadar hızlı attığına şahit oluyordu.

Neydi bu çekim?

Lakin kendi sanrısıda olabilirdi bir hayli çatık kahvelerde gördüğü.
Keza adamın bakışlarından ne hissettiği katiyen belli olmuyordu hiç şüphesiz.

Gamze'nin kolundan tutup dürtüklemesi üzerine hemen kendine gelerek kapıyı sonuna kadar açtı ve misafilerin içeri girmesi için geriye çekildi.

Cesur kızın açtığı kapıdan sert ve ketum adımlarla içeri girdi beyazlar içindeki kadına, ellerinde tuttuğu beyaz güllerden oluşan buketi karizmatik bir hareketle uzattı ve gözlerini yerden bir an olsun kaldırmadan kendisine işaret edilen odaya doğru adımladı.
Bu olanlar buzdan hallice tavrına fazla geliyordu nezdinde. Ömründe çiçek almışlığı mı vardı?
Zaten bir hayli öfkeliydi kendine, kızın karşısında tüm otoritesi yerle yeksan oluyordu.
Ondan etkileniyor oluşuna katiyen dem vuruyordu mantığı.

K A R A İ S A L I Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin