-Bölüm 45: İt dalaşı-

18 5 0
                                    

?? : No need to waste bullets! (Mermi harcamaya gerek yok)

Kasklı olan adam, maskeli partnerinin seslenişini duyunca hiç vakit kaybetmeden sırt çantasına erişip, halatlarını çıkarttı. Aynını diğeri de yapmaya başlayınca Emirhan neler olduğunu anlamak için kendisi ile konuşan adama sorular sordu o an. Bir yandan da ateş açmamak için kendini zor tutuyordu çünkü sessiz elemanın dediği şeyi anlayabilmişti. İngilizce konuşarak "mermi harcamanın lüzmu yok" diyen elemanın bir bildiği olduğunu varsayarak elini tetikten çekmişti.

Emirhan: Çıkışlarımız kapalı. Hepsini haklayabiliriz.
? : Daha iyisi mi biz en iyisi şu sabit çöp tenekelerinden aşağı sarkalım. Mesafe o kadar yüksek değil.
Emirhan: Emin misiniz?
? : Adamım bir şey demişse ona güvenirim.

Sessiz olan, kendi halat yumağını çantasından çıkarıp eline aldığında ayağa kalkıp kendi partnerine "kim kimin adamı, göreceğiz" diyerek, halatı Emirhan'ın göğsüne fırlatarak bıçaklarını belinden çıkarıp, kuduzların önüne atıldı. Emirhan, halatı çöp tenekesinin, yere sabitli ayaklarından birine sarıp, klips ile sabitlemeye koyuldu. Kask takan diğer adam da aynısını yaparken, sessiz olan hiç tereddüt etmeden seri biçimde kuduzları indirmekle meşguldü. İkisi de halatları yere sabit çöp kutusunun demirlerine bağlayınca kasklı adam korkulukların tepesine geçip beklemeye, Emirhan'sa diğerinin geri dönmesini beklemeye başladı. Sessiz olan eleman her şeyin hazır olduğunu gördüğünde bıçaklarını kılıflarına geri sokarak Emirhan'a doğru koşup, kendi halatının başına geçti. İkisi de korkuluklarda yerlerini alınca aşağıya sarkıp yere doğru inmeye başladılar. Emirhan, kuduzlarla arasında yalnızca birkaç metre kaldığını görünce korkulukların üstüne çıkıp diğerlerine baktı.

? : Halat müsait, acele et!

Emirhan'ın halatı kavrayıp, onların yaptığı gibi aynı şekilde aşağı sarkması için zamanı kalmamıştı. Korkulukların üstündeyken halatlardan birini tutup, koşmaya başlayarak halatın ilk yedi metresini elinde kaydırdıktan sonra eline iki kez dolayıp sıkıca kavradı. Kuduzlarla arasında yarım metreye kadar düşen mesafede onu kovalayan onlarca kuduza son anda yem olmaktan, kendini geldiği yönde geri döner şekilde boşluğa bırakarak, havada uzunca bir yay çizerek aşağı sarkılarak kurtuldu. Havada çizdiği yay geri istikamette dönmeye başlayınca zemin ile kendisinin arasında kalan, hesaplayabildiği o boşluğu, halatı elinden kaydırarak kapatmaya başladı ve yere ayaklarının değmesine bir metre kala mesafede halatı tamamen elinden bırakarak, henüz kaybetmemiş olduğu ivmesinin itiş gücü ile yere kontrollü bir şekilde düşüp, beş metre kadar yerde sürüklendi. Neredeyse hiç hasar ve acı almadan yere inebilmiş ve kısa süre içinde ayaklanmıştı. Diğerlerinin yanına giderken tüfeğini düzeltip tekrar önüne aldı. Kask takan adam, basit bir el hareketiyle burnundan aşağısını kapatan maskeyi açıp, Emirhan'a gülümsedi.

? : Filmlerdeki sahneleri aratmadın. Öyle değil mi Shade? En son ne zaman film izledin?

Adam, "Shade" diyerek seslendiği partnerine döndüğünde o, ayakta dikilip tek eliyle tüfeğini tuttuğu sırada sessiz olan bakışlarını başka yöne çevirip omuz silkmekle yetinmişti. Bunun ardından Emirhan söz alıp araya girdi.

Emirhan: AVM'de toplamam gereken bazı eşyalarım var. Sırt çantam içerde. Çok vakit kaybetmeden işimi halletmemi beklerseniz eğer sizi güvenli sayılabilecek bir yere götürebilirim.
? : Sana güvenerek hata yapıyor olmama sebep olma yabancı.
Emirhan: Poyraz.
? : Bi' önemi varsa eğer, benim ismim de Ata.

Emirhan, başı ile Ata'yı onaylayıp tekrar AVM'ye girdi. Gratis'in kepenklerinin kilidini kırıp açmasının ardından çantasını tıka basa makyaj malzemeleri ile doldurması yaklaşık on dakika sürmüştü. Zemin katlardan gelen ve yukarıdaki katlardan zemine ve katlar arası koruma iplerine düşen birkaç kuduz söz konusu olunca da dışarı çıkmaya karar verdi. AVM'nin girişine tekrar geldiğinde iki yabancı, asker kılıklı adam yine ordaydı. Tüfeğini tek eliyle kabzasından tutarken diğer eliyle de çantasının askısını tutarak, yanlarına yanaştı Emirhan.

FAM 1: Gather RoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin