Ahoj jmenuji se Anita je mi 17 let a nedávno jsem se přestěhovala z Jihlavy do Brna. S tátou mámou a 12 letým bráchou Dominikem.
Rodiče se takto rozhodli kvůli práci a pro mě to je nová příležitost, protože tady v Jihlavě jsem se s nikým nebavila. Ve škole jsem nebyla dvakrát oblíbená ještě v prváku to bylo tak nějak v pohodě, ale teď to bylo fakt špatný.
Debil Dominik u nás na škole mě nějakou dobu chtěl, ale on není ten typ na vztahy a obecně jeho arogantní chováním vůči holkám ... stalo se to že jsem ho odmítla a začal o mě šířit hrozné drby mezi třídní slepice.
Stalo se mi jednou tohle : Jednou jsem šla dom přes park a potkala třídní slepice na lavičce s cigaretami a božkovem v ruce a hned to začalo.
Anitkaa nám přišla tak cooo kolikátého kluka jsi měla dneska coo? Chtěla jsem kolem nich projít a od ignorovat je ale vlezla mi do cesty Silva. Kam si jako myslíš že jdeš, když se s tebou bavíme tady budeš s námi mluvit jako.
Povzdechla jsem si a řekla : můžete mě nechat na pokoji rada bych šla dom. Až nám řekneš, jaký je to šukat za prachy! Zařvala Zuzana.
Co prosím? Řekla jsem rozrušeně. Andrea se pousmála a řekla : Anitko však my víme všechno a strčila do mě. Snažila jsem se zvednout z lavičky, ale Silva mě strčila zpátky a řekla nikam nejdeš, dokud nám neřekneš detaily.
V ten moment se mi vrhly slzy do oči sex jsem s nikým neměla jsem ještě panna. Se slzami v očích jsem zařvala : S nikým jsem nic neměla vy kurvy!
V ten moment, co jsem to dořekla, tak jsem dostala facku od Zuzany a v ten moment začala na mě Silva řvát. Tohle sis dovolila naposledy ty krávo tupá vypadni odtud. V ten moment jsem se sebrala a běžela s brekem domu ....
ČTEŠ
ON | stein 27
FanfictionAnita je 17 létá dívka z Jihlavy která se odstěhuje s rodiči do Brna a tam se vše změní . Více v příběhu koťátka♥️