Zvedla jsem telefon a Monika začala : Anit napsala jsem mámě Martina na mess. Martin je v pořádku prý je velký štěstí, že jsem ho našli brzy, ale bude muset do blázince na nějaký čas ...
A prý začne bydlet u prarodičů po tom incidentu s otcem. Začala jsem štěstím brečet a řekla jí : Děkuji ti Mončo jsem celá štěstím bez sebe.
Típla jsem hovor a vše jsem řekla Petrovi, kterému bylo hned lépe. Když v tom začal brácha : Péťo hraješ ještě? Petr se usmál a řekl : Dáme ještě jedno kolo a budu se věnovat ségře, ale hry máš teda dobrý šéfe. Usmála jsem se a řekla : No Petře, aby jsi hlavně nechodil za bráchou, než zamnou.
Petr se pousmál a řekl : Tak, když tě naštvu a budeš trucovat, tak zajdu vedle za Domčou na xbox.
Brácha se usmál a řekl : Ovladač čeká. Joo soráč řekl Petr s úsměvem a šel hrát ještě jedno kolo. Mezi tím jsem šla do kuchyně si nalit džus a sedla si k rodičům ke stolu a vše jim řekla.
Jak jsem se poznala s Petrem samozřejmě jsem tu verzi musela poupravit a taky, co a jak s Martinem. Když v tom přišel Petr do kuchyně a řekl : Co mě tady pomlouváte?
Mamka se na něj usmála a řekla : Bavíme se o tom, jak jste se poznali no nic jdu vařit večeři doufám, že Petře na večeři zůstaneš, bude kuře.
Petr se usmál a řekl : Moc rád budete chtít nějak pomoct? Mamka se usmála a řekla : No, Péťo to jsi mi teda vyrazil dech, ale nemusíš, věnuj se tady Anitce ....
A tak utíkal čas do konce školy a po škole byla práce ... Martin se dal do pořádku a začal bydlet s novým přítelem Markem, u kterých jsme byli občas na návštěvě, abychom věděli, jak se Martinovi daří.
Co se týče Moniky tak ta po tom všem škádlením s Calinem s nim začala i chodit. A co se týče mě tak odstěhovala, jsem se od rodičů a začala bydlet s Petrem.
Pracovat chodím do jedné místní firmy, kde mám fajn kolektiv a práce, mě baví. Petr mě seznámil se svou rodinou má moc fajn maminku a jednou se sešli naše rodiny dohromady a začali nás řešit, co jsme dělali, když jsme byli malý atd ...
S Petrem furt zkoušíme nové věci jak v sexu, tak i mimo a nemůžu si vůbec stěžovat, jsem prostě šťastná po těch všech sračkách, co se dělo ....
Ahooj tady Autorka🙋🏻♀️♥️ tak už jsme u konce pochopím že tento konec se někomu nebude líbit a řekne si : Twl to je jako konec?
Hele chápu to ale říkám si že u této knihy už nechci nic protahovat a já osobně jsem moc spokojená 😌
Jinak děkuji lidem kteří četli tuhle knihu ♥️ děkuji moc za komentáře a hvězdičky💕
Mam v plánu další fanfikci o steinovi a pokud budete chtít i o někom jiném tak mi to prosím napište a ještě jednou moc děkuji ♥️
ČTEŠ
ON | stein 27
FanfictionAnita je 17 létá dívka z Jihlavy která se odstěhuje s rodiči do Brna a tam se vše změní . Více v příběhu koťátka♥️