5 Majáles

560 12 0
                                    

Týden uběhl jako voda chodila jsem do školy a ze školy a Petr mi ani jednou nenapsal za tu dobu. Tuhle sobotu má být majáles a jdu dneska ven s Martinem a Monikou do centra, abychom probrali, v kolik se sejdeme atd ...

Za dvě hodiny jsem výška z baráku a jela šalinou do centra. S Monikou a Martinem jsme si domluvily sraz u dilda, tak je snad nepřehlídnu. Když jsem vystupovala z šaliny a šla k dildu, tak už jsem je viděla z dálky a já se začala usmívat.

Když jsem přišla k nim s úsměvem od ucha k uchu, tak povídám : Ty brďo no lepší místo jste si vybrat nemohli a objala jsem je. Šli jsme si koupit starbucks ja si dala jahodový frapé Monča si koupila karamelový a Martin nějaký kafe.

Když už jsme si to vzali, tak jsme šli sednout na lavičku a, začali jsme probírat, jak to bude zítra. Martin se napil ze svého kafe a začal : no, jelikož to začíná ve 13 : 0 0, tak bychom se mohli sejít v 12 : 35.

S Monikou jsme souhlasily a pak se začali bavit zase o všem možným, když v tom začala Monika : Normálně Martine nějaká blondýna se teď nedávno líbala s Petrem v parku jsem je viděla z povzdáli.

Martin se na ni koukl takovým tým seriózním pohledem a řekl : Joo něco jsem o tom slyšel, ale tak coo on to střídá jak ponožky tak co čekáš a pousmál se.

V hlavě jsem si pomyslela nojo velký Stein. Napila jsem se z mého frapé a chtěla změnit téma tak jsem se začala ptát na to, co nám zadal matikař na další týden atd ...

Po asi 3 hodinách, co jsme byli venku tak jseme se rozloučily a já jela domu. Ale jako kdybych to zakřikla, přišla mi zprava od Petra :

Petr :
Tak co domlouváš se svýma security zítřek 😚?

Anita :
Jasný a pozdravuj blondýnu z parku jako rada se s ní seznámím 🥰 teda, jestli ji nebylo 12 🥲

Petr:
Až ty budeš sedět na mém klíně s ním uvnitř tak teprv uvidíme 😌

Zase jsem ho začala ignorovat tohle mě prostě nebaví....

Když jsem přišla dom, tak jsem se opět zašila v pokoji a po dlouhé době jsem si šla dělat skin care ať zítra nějak vypadám.

Mezitím, co jsem měla na obličeji masku tak jsem se učila slavnou matiku a po nějaké době mě to přestalo, tak jsem projížděla instastories a viděla jsem od Petra.

Říkal tam nějaký kraviny ohledně majálesu, ale sakra on tam byl tak kurva hot. Nerada si to přiznávám, ale nějakým způsobem to je můj typ, ale on na vztahy není a myslím si, že by mě podváděl a nevím, co vše ...

Šla jsem do sprchy, dala si menší večeři a šla spát. Ráno jsem se vzbudila a šla do kuchyně rodičům oznámit ze jdu na majáles a oni souhlasily. Udělala jsem si ranní hygienu, dala si snídani od mamky, co udělala pro všechny a šla si zapálit na balkón, když v tom mi přišla zprava od Petra :

Petr:
Už se na tebe moc těším zlatí🤩

Anita:
Nojoo já se zas moc těším na Viktora Sheena🤩

A dal jsem ho ignorovala než zas napíše nějakou píčovinu. Po dokouření jsem se pak zase válela v pokoji a projížděla telefon a čekala, než bude 12, protože se mi nic nechtělo dělat.

Po nějakých třech hodinách, když konečně bylo 12, tak jsem se začala chystat. Oblékla jsem ji svoje nové šaty, co jsem kupovala s Monikou a přes to koženou bundu.

Jelikož je to dneska pro mě taková větší akce tak jsem se rozhodla si udělat výraznější make-up. Když už jsem byla hotova tak jsem na sebe hodila kabelku malou kabelku na řetízku a do ní dala mobil peněženku a klíče prostě klasika.

Šla jsem na šalinu a dojela na výstaviště. Zavolala jsem Martinovi, kde jsou a ten mi řekl že mám jít tam, jak je ten velký dav lidi, co čekají ve frontě na lístky. Tak jsem tam došla a pak jsem uviděla Martina s Monikou u takového malého vstupu pro VIP.

Security nás zkontrolovali a dali na ruku pasek s nápisem : Majáles Brno 2023 VIP. Procházeli jsme si různé stánky a já se stavila u stánku s bubble tea. Po tom, co jsem pití dostala, tak jsme šli do backstage a tam už viděla z dálky calina.

Usmál se na mě a běžel nás obejmout. Začal na nás : Ahoj bando tak co jak se těšíte? Pousmáli jsme se a všichni, dohromady jsme řekli : Nejvíc. Pak jsem se začali smát ale v ten moment se stala taková zvláštní věc, aniž bych si toho všimla tak Petr se rychle napil z mého pití a začal nejvíc přátelskou přetvářkou : Ahoj Anit a objal mě.

V ten moment jsem si myslela ze to pití pustím na zem, protože tohle jsem fakt nečekala. Začal dělat přetvářku i na ostatní. Měla jsem toho plné zuby tak jsem řekla : pojďte bando zachvilku začne Nik s Yzem. A všichni tři jsme šli před podium. Ale v ten moment mi přišla zprava od Petra :

Petr:
Hey dneska ti to strašně sluší prcino co chceš těmi šaty naznačit 😈?

Anita:
Chci aby si mě všiml Nik tendo🤭

Petr :
Ale za celou dobu si tě ani nevšiml zlatí a já bych ti ukázal co jsi ještě nezažila ....

Opět jsem ho začala ignorovat a začala si to tam pořádně užívat. Všelejak jsem se kroutila do rytmu hudby a užívala jsem si to. Ale pak přišel Petr na stage upřímně odejít se mi nechtělo.

Tak jsem si to taky užívala, ale už jsem se nekroutila tolik. Počkala jsem, než zahraje habibi a řekla si, že zajdu nasávat pak do backstage.

Po asi 10 minutách, co zahrál habibi tak jsme šli pít. Pila jsem o sto šest, měla jsem : víno ,sex on the beach ,cuba libre a mojito.

Chodila jsem zase před podium tancovat pak jsem zase pila a pořad dokola. Pak jsem v opilém stavu seděla na gauči sama a pomyslela jsem si : Nojo Martin s Monikou mi slíbili ze se budou o mě starat a ono hovno ...

Když v tom jsem matně viděla, jak si ke mě sedá Petr. Pohladil mě po vlasech a řekl : tak co zlatí, jak se ti líbilo moje vystoupení.

Opilá jsem se na nej koukla a začala, bylo by super, ale nejvíc si mi na něm vadil ty. Začala jsem se smát nejvíc pomateně.

On mi neodpovídal a pousmál se na mě. Tak jsem se do něj trochu opřela : Jsi docela hajzl si myslíš že je z tebe každá vlhka a každá se s tebou vyspí, víš, ale to není pravda, ale když už jsme u toho, tak kolik jsi měl kund?

On se pousmál a řekl, nevím nějak přes 40. Začala jsem se smát a řekla : No, to je dobrý výmysl a navíc, kde je Monika s Martinem? On se koukl seriózním pohledem a pravil : Jeli domu, jsem jim slíbil ze se o tebe postarám ....

ON | stein 27Kde žijí příběhy. Začni objevovat