Po příjezdu do Brna a vybalení krabic jsem prohlížela náš byt. Byl velký a konečně mám svůj vlastní pokoj na starém bytě jsem měla pokoj s bráchou a to bylo na prd.
Zítra jdu do nové školy, strašně se bojím, ale doufám že to bude v pohodě.
Večer jsem si šla sednout na balkón a zapálila si cigaretu. Mezitím, co jsem kouřila, slyšela jsem dole nějaké klučičí hlasy, nedalo mi to a šla jsem se podívat z balkonu dolu.
Viděla jsem tam petici kluků, kteří se smáli, ale jeden z nich se najednou koukl nahoru. Měl blond vlasy a po nějaké době mi došlo ze je to stein ... Když viděl že se na něj koukám, tak napojil oční kontakt také. Vyšpulil na mě pusu to, jakože my poslal pusinku a šel s klukama dal.
Protočila jsem očima a pomyslela si : Nojoo další namachrovanej debil, co si o sobě něco myslí. Po dokouření cigarety jsem se zavrtala do postele a šla spát.
Ráno jsem se vzbudila, udělala si hygienu, dala jsem si snídani a oblékla jsem se. Vzala jsem si na sebe volné džíny nirvana tričko volnou mikinu na zip a namalovala si řasenku.
Já ten make-up vůbec neřeším, stačí mi jen řasenka. Jelikož to byl můj první den tak mě do školy zavezl můj táta a od zítřka musím hledat spoje na šaliny a autobusy.
Čekala jsem na chodbě na tátu a táta se usměje a povídá : Tak co připravená? Taky se pousměju a povídám:Co mi zbývá. Vydali jsme se k autu a jeli jsme.
Mezi tím, co jsme jeli tak očima se mihly budovy Brna a ja byla, čím dal víc nervózní. Když už jsme byli u nové školy, tak jsem se rozloučila s tátou a vystoupila z auta.
Když jsem vlezla do budovy školy, tak jsem začala hledat třídu 206, co mi psala moje nová třídní do mailu.
Když jsem ji našla a vstoupila do ní, tak jsem hledala nějaké volné místo k sednutí a viděla jsem v zadní lavici kluka s krátkými černými vlasy, tak jsem přišla za nim.
Začala jsem : Ahoj mužů si k tobě sednout? Kluk se pousmál a řekl : Jee ahoj ty jsi ta naše nová spolužačka joo pojď. Úsměv jsem mu opětovala, hodila jsem batoh na zem a přisedla si k němu.
Já jsem Martin usmál se a podal mi ruku. Taky jsem se usmála a řekla ja jsem Anita. Po deseti minutách začala první hodina Angličtiny. Přišla učitelka do třídy a pozdravila se s námi.
Dobrý den žáci asi jste si všichni všimli, že k nám do třídy přišla nová spolužačka Anita prosím o velké přestávce ji tady proveďte po škole a buďte na ni hodní, takže začínáme.
Když skončila hodina angličtiny, tak začala hodina ekonomiky a po hodině ekonomiky byla velká přestávka.
Martin se mě ujal, že mi ukáže vše, co tu je ale za námi přišla nějaká moje spolužačka usmála se a vyhrkla na mě : Ahoj já jsem Monika. Pousmála jsem se a já jí podala ruku a Monča s Martinem mi ukazovali školu. Po nějaké době, co jsem ve škole odseděla šest hodin v lavici, tak jsem konečně jela domu.
Táta mě vyzvedl u školy a jeli jsme. Když jsem přijela domu, tak jsem měla na instagramu žádosti o sledování od : martin_kadlec novotnamonika žádosti jsem potvrdila.
Když v tom mi napsal Martin :
Martin :
Ahoj nešla by jsi s námi v pátek na párty Petr říkal, že můžeme s Mončou vzít někoho navíc
Anita :
Čauky, ale joo dojdu 🥰 jinak, kdo je Petr?
Martin :
Tak super sejdeme se v sedm na zastávce jinak Petr je kámoš tě seznámíme.Anita :
Dobře díky moc ♥️ ️Nastavila jsem budík a šla spát. Ráno jsem se vzbudila, udělala takový ty blbosti jako hygienu atd ...
Oblékla jsem se a vyrazila na šalinu. Když šalina zastavila na jedné zastávce a čekala jsem, než pojede dál, tak jsem v dálce zase uviděla jeho.
Stal na zastávce a kouřil cigaretu. Všiml si mě a zadíval se mi do očí. V ten moment jsem rychle, uhnula hlavou dopředu a mezi tím se rozjela šalina. Mám z něj takový pocit, jako jsem nikdy z žádného kluka neměla .....
ČTEŠ
ON | stein 27
FanfictionAnita je 17 létá dívka z Jihlavy která se odstěhuje s rodiči do Brna a tam se vše změní . Více v příběhu koťátka♥️