Ráno jsem se probudila nahá v Petrově oběti. Upřímně byla jsem lehce v šoku. Pomaličku jsem se vyvlékla z jeho objetí a šla do koupelny si udělat aspoň menší hygienu.
Vrátila jsem se zpátky moje šaty ze včera byli v hrozném stavu, tak jsem se šla podívat k Petrovi do skříně, kde jsem si vypůjčila tričko s nápisem president of sexico a nějaké šedé tepláky.
Když jsem vytahovala tepláky ze skříně, tak na mě spadl sáček s bílým práškem. Rychle jsem ho zase vrátila do skříně a šla si to obléct.
Svoje šaty jsem narvala do igelitky, co jsem viděla na chodbě. Jelikož bylo 5 ráno a ještě bylo trochu chladno tak jsem na sebe hodila svou bundu, co byla na věšáku.
Když už jsem chtěla odcházet, tak mě napadlo, že tu nechám Petrovi nějaký vzkaz o tom ze jsem si to půjčila. Vytáhla jsem si svou rudou rtěnku z kabelky a začala psát na zrcadlo : Děkuju, že jsi se o mě postaral, půjčila jsem si triko a tepláky brzy vrátím.
Pak jsem si dala trochu rtěnky na pusu a udělala obtisk na zrcadlo pusou. Potichu jsem se vytratila z bytu a šla na zastávku. S cigaretou v puse jsem šla pomalu na zastávku, protože jsem měla ještě 10 minut, než mi měla přijet šalina.
Když už jsem šalinu vydělá z dálky, tak jsem típla cigaretu a nastoupila. Asi po dvaceti minutách jízdy, kdy už jsem chtěla vystupovat, jsem si sáhla do kapsy od tepláků pro mobil, ale v ten moment jsem nahmatala další sáček ...
Rychle jsem ho vrátila zpátky do kapsy, aby to nikdo neviděl. Když jsem došla domu, tak jsem zavolala nahlas : Mamiii tatiii Dominikuuu. Nikdo se neozval pak mi došlo ze Mamka s tátou museli jet něco řešit a Dominik je zas někde v prdeli. Šla jsem do koupelny si domalovat nějaký zbytky řasenky ze včera.
Sice jsem měla vanu včera večer, ale napustím si ještě jednu menší. Mezi tím, co se napouštěla tak jsem si začala mýt hlavu.
Když jsem hlavu opláchla, tak jsem chvilku v ni seděla a přemýšlela nad tím, co se stalo včera večer. Pořad tomu nemůžu uvěřit ... Když jsem vylezla z vany, tak jsem na sebe hodila župan a šla vyprat. Dala jsem vyprat tričko, ale u tepláků se zastavila a vytáhla sáček s bílým práškem.
Hodila jsem ho do mého nočního stolku. A vrátila se k pračce. Dala jsem prát jeho triko tepláky a nějaké moje oblečeni.
Z pohledu Petra : Bylo nějaký 8 hodin, když jsem se vzbudil.
Anit nikde nebyla. Šel jsem ráno do koupelny a zarazil jsem se, když jsem viděl vzkaz na zrcadle. Když jsem to dočetl, tak jsem okamžitě běžel kde skříni. Kurva! Zařval jsem nasrán přes celý být.Nevadí mi ze si půjčila oblečeni, ale dohajzlu byl tam sáček ..... No nic to už se nedá nic dělat, nebudu se o tom zatím zmiňovat. Vyfotil jsem se v zrcadle, kde byl tenhle vzkaz a poslal jí to.
Z pohledu Anit : Seděla jsem v pokoji u počítače a čekala, než se dopere prádlo. Když v tom mi cink mobil.
Petr:
FotografieAnita:
Uuu moc ti to tam sluší🥰Petr:
Včera jsi byla úžasná 😈💕 já věci nepůjčuji zadarmo takže něco to bude stát 🫢Anita :
S tým počítám 💕Šla jsem do koupelny, protože pračka doprala. Dala jsem prádlo do sušičky a šla zpátky. Lehla jsem si do postele a brouzdala po ig.
Po nějaké době už bylo prádlo usušené tak jsem jeho triko a tepláky hodila na sedačku a řekla si ze to poskládám později. Když v ten moment mi vlezl do pokoje bratr..
Úplně na mě vybafl a začal : Čau Anit hele rodiče budou ještě do večera pryč hele a nemáš na půjčení lepidlo?
Koukla jsem se na něj s náhlým obočím a začala : Čau hele za prvé se klepe za druhé se říká prosím. Dominik se na mě podíval takový tým znaveným pohledem a řekl : Prosíím. Pousmála jsem se a řekla : počkej se podívám do šuplíku. Mezi tím, co jsem se hrabala v šuplíku tak bratr řek s údivem : Cožee ty máš merch od steina? Tričko jsem měla hozené na křesle a rychle jsem ho vzala a hodila do batohu. Odpověděla jsem mu : Mám půjčené. Brácha odpověď : ahhaaa dobře a odešel.
Zdravím tady autorka😅 chtěla bych se vás v komentářích zeptat na to jak se vám líbí nebo nelíbí příběh . Budu ráda za špatnou i dobrou kritiku ocením vše . Děkuji♥️
ČTEŠ
ON | stein 27
FanfictionAnita je 17 létá dívka z Jihlavy která se odstěhuje s rodiči do Brna a tam se vše změní . Více v příběhu koťátka♥️