6 Něco víc

662 14 0
                                    

Když to dořekl, tak mi prošel mráz po zádech i přesto to, v jakým stavu jsem byla ... V ten moment Petr odešel asi na pět minut a pak se vrátil, zamnou.

Petr se na mě podíval a začal : Hele vezmu tě ke mě dom pojď. Petr mě vzal za ruku a hodil mě přes rameno. Jelikož jsem narozdíl od nej hodně malá a dost hubena tak to pro něj nebyl problém.

Když jsme došli k jeho autu tak mě položil na zem a já v opilosti začala : Hele báwo a začala se smát jak pominutá. Petr na to nereagoval a posadil mě do auta vedle řidiče.

Mezitím, co jsem se tak nějak pohodlně usadila mi zapnul pás a řekl s úsměvem : Aby jsi neutekla. Já se mu vysmála do obličeje a stiskla tlačítko na odepnutí a zaječela : Ty vole však je to jednoduchý, koukej. On zakroutil očima a zas mi to zapnul a zavřel dveře.

Sedl si na místo řídce a jeli jsme. Po cestě na mě přišla menší únava tak jsem si na chvilku zdřímla. Asi po 30 minutách jsme byli na místě, protože Petr bydlí na druhy straně Brna.

Petr mě začal budit a já se probudila a vystoupila z auta. Za tu dobu jsem tak trochu vystřízlivěla a líp se mi šlo. Když jsme došli na byt, tak jsem se ho zeptala : Kde jsou kluci? Když mi pomáhal sundat boty, tak se koukl nahoru a odpověděl : Calin a zbytek jsou pryč, co mi psali tak přijdou zítra k večeru.

Vzal mě do náruče a posadil na gauč a donesl mi vodu na napití. Sklenici jsem vypila celou, protože po tom alkoholu jsem měla šílenou žízeň.

Jelikož jsme byla pořad v náladě, ale už jsem nebyla tolik opilá, tak mi bylo nějak jedno že mě Petr hladil po zádech ...

Podíval se na mě takovým tým sexy pohledem zároveň mu šli jeho delší vlasy do očí a řekl : Měla by ses jít po dnešku vykoupat. To ve mě trochu zatuhlo, ale souhlasila jsem myslela jsem si totiž, že zajdu sama do koupelny a vše si udělám sama, ale to jsem nevěděla, co přijde ....

Petr šel, semnou do koupelny a začal napouštět vanu. Mezi tím, co se vana napouštěla mě, začal svlékat. Upřímně ve střízlivém stavu bych začala hned odmítat, ale tentokrat mi to nevadilo tolik ...

Svlekl mi šaty a rozepl podprsenku, myslela jsem si ze mi kalhotky sundá normálně, ale to jsem nečekala, co udělá. Vzal si kousek mých kalhotek do pusy a začal sundavat.

V ten moment jsem se nejvíc začala stydět ze dvou důvodu. První důvod ten, že jsem byla poprvé v životě naha před nějakým klukem a ten druhy takový, že to, jak mi Petr sundal kalhoty zuby byla nejvíc erotická věc, co jsem ještě nikdy s žádný klukem nezažila.

Když už byla vana napuštěna, tak mě do ni posadil jako princeznu. Ale Petr udělal věc, kterou jsem nečekala ... začal se svlékat taky. Začala jsem se trochu bát, ale zároveň se mi to líbilo.

Jelikož jsem pořad byla lehce v náladě, tak jsem se dívala. Když ze sebe skoro vše sundal, tak mu zbývaly jeho boxerky už přes ně jsem viděla, že mu stál. Když si je sundal, tak jsem viděla jeho obří chloubu musím říct ze mi přišel strašně sexy a moc se mi líbilo ze měl chloupky kolem přirození.

Vždycky mi to přišlo strašně hot, protože potom muž působí jako starší muž ... Přišel blíž k vaně a zeptal se : posuneš se prosím trošku víc dopředu? Začala jsem se posouvat dopředu a Petr si mezitím začal sedat za mě. Když už si sedl do vany, tak jsem od něj pořad seděla daleko a držela se za kolena.

V ten moment mě Petr chytl a přitáhl si mě blíž. Začal mě držet v objetí a zašeptal mi do ucha : Ty jsi tak kurevsky krásná. V ten moment jsem cítila motýlky v bříšku.

Začal mě líbat na krku a já cítila jeho chloubu na mých zádech přísahám, že byl tvrdší než před tím. Petr mi začal sahat na prsa a sjížděl rukou dolu. A pošeptal mi do ucha nadrženě : Chci tě udělat.

Nechala jsem ho, protože v ten moment mi bylo vše jedno. Když jsem cítila ze se dotkl mého místa, tak jsem lehce vzdychla. Začala kroužit prsty a mě to bylo tak kurva příjemný, že jsem se nemohla udržet a lehce jsem vzdychla.

On mi víc nadrženě zavrněl do ucha : Líbí se ti to, viď? mě právě moc. Lehce mi zajel prstem do ní a ja řekla do vzdychu : Peťo to bolí. On mi ho vytáhl a řekl : Promiň a začal mi opět jen po ní přejíždět.

V ten moment mě začal líbat na rty a lehce mi strčil jazyk do pusy. Začala jsem spolupracovat a vášnivě jsme se líbali. Petr nepřestával a pořad mi po ní jezdil. Po nějaké době jsem cítila, že už budu, tak jsem ho chytla za jeho vlasy a do polibku zašeptala jeho jméno.

Po minutce jsem dosáhla orgasmu a zasténala mu do obličeje. Pak jsme se otírali nosy a Petr mi dal maličký polibek na rty. Zkusíš mě udělat taky? Zavrněl mi do ucha.

Na jednu stranu jsem se bála, ale na druhou to chtěla zkusit, tak jsem souhlasila. Lehce jsem se posunula a klekla si čtyři čelem k němu.

Petr mi podržel vlasy a strčila jsem si ho do pusy. Lehce jsem pohybovala nahoru a dolu a rukou mu ho trochu honila.

Petr na mě zavrněl : Můžeš trochu tvrději. Jak řekl tak jsem to zkusila, přidala jsem trosku zuby a pevněji ho vzala do ruky. Na Petrovi bylo vidět ze se mu to líbilo tak vzal moje vlasy a začal si určovat tempo sám.

Jak mi pohyboval hlavou, tak jsem se začala dávit. Jednu chvilku jsem ho měla puse celého, což se divím, protože ho měl fakt obrovského ... Po nějaké době se mi udělal do pusy a já to polkla. Petr se na mě podíval a strčil mi dva prsty do pusy. Petr si mě ke mě opět přitáhl a silně objal. Ještě jsme takhle spolu leželi nějakou dobu, než začala voda stydnout. Vylezly jsme z vany, osušily jsme a šli k němu do postele spát.

ON | stein 27Kde žijí příběhy. Začni objevovat